• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402102014880
  • خبرنگار : 50177

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور:

لرستان جزو استان‌های پیشرو در حوزه اشتغال برای مددجویان است

لرستان جزو استان‌های پیشرو در حوزه اشتغال برای مددجویان است

ایسنا/لرستان مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور گفت: لرستان نیز جزو استان‌های پیشرو در حوزه اشتغال برای مددجویان است که بخشی از سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های کمیته امداد در این راستاست.

محمد امید امروز ۲۰ دی در نشست سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته‌ امداد با دستگاه‌های اجرایی به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزارشد، اظهار کرد: آبیاری زمین‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان نیاز است آبی شود و کمیته امداد از این طرح حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه برای اینکه مددجویان تحت پوشش امداد از سرمایه‌گذاری‌های هلدینگ کمیته امداد امام (ره) بهره‌مند شوند، گفت: دو نوع سرمایه‌گذاری را مدنظر گرفته‌ایم که یکی از این روش‌های سرمایه‌گذاری این است که از استان زمین دریافت کرده و آن را به گلخانه تبدیل کنیم و همچنین می‌توان در تولید گیاهان دارویی و دامپروری نیز ورود داشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور با بیان اینکه کمیته امداد در بحث اشتغال جزو دستگاه‌های پیشروست، گفت: لرستان نیز جزو استان‌هایی پیشرو در حوزه اشتغال برای مددجویان است که بخشی از سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های کمیته امداد در این راستاست.

امید بیان کرد: در سند آمایش لرستان یکی از کارهای محوری موضوع گردشگری و کشاورزی مطرح است.

وی با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد یک سری سرمایه‌گذاری دارد و قصد داریم به این نهاد از محل پروژه‌های کلان اقتصادی کمک شود و حتی چنانچه در بخش غیرمددجویی سرمایه‌گذاری کنیم تا ریال آخر آن را در استان انجام خواهیم داد و در این راستا تعهد نیز می‌دهیم، افزود: هلدینگ‌های کمیته امداد اجازه سرمایه‌گذاری در بخش معدن را دارند و درآمد سالانه آن مشخص است که از این محل بتوانیم خرج ساخت مسکن مددجویان و هزینه‌های دانشجویی آنان را تامین کنیم.

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور گفت: روی استان‌های غرب کشور برنامه‌ریزی شده که سرمایه‌گذاری در حوزه معدن انجام دهیم و درآمد آن را ۱۰۰ درصد برای استان هزینه کنیم.

امید یادآور شد: تاکنون در استان‌های فارس، بوشهر و قم سرمایه‌گذاری‌های کلانی را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha