• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402102315921
  • خبرنگار : 50463

وزیر ارشاد در سفر شبانه به یزد:

مکتبی که با شهادت همراه است، شکست ندارد

مکتبی که با شهادت همراه است، شکست ندارد

ایسنا/یزد وزیر فرهنگ ور اشاد اسلامی گفت: ماموریت فرهنگی خود را احیای نام شهدا و استفاده از تمامی ابزارهای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ شهادت در جای جای کشور عزیزمان قرار داده‌ایم.

«محمد مهدی اسماعیلی» شامگاه گذشته (جمعه ۲۲ دیماه) با حضور در مراسم بزرگداشت شهیدان «مهدی فتوحی» اردکانی و «میرزاعلی علی‌محمدی» که در مسجد امام سجاد(ع) شهرک ولیعصر شهرستان اردکان یزد برگزار شد، گفت: این شهدایی که در سال گذشته پای ولی امر مسلمین‌ ایستادند و مجاهدت کردند، این‌ها پرورش یافتگان دهه‌های بعد از انقلاب اسلامی هستند و بسیار امیدواریم که فرزندان این نسل پرچم انقلاب را به رهبری امام (ره) پرچم را به صاحب اصلی آن برساند.

وی ادامه داد: ما در دولت انقلابی وظیفه خود می‌دانیم که در کنار کار و خدمت صادقانه با افتخار لباس نوکری مردم را پوشیده‌ایم و در کنار همه تلاش‌ها ماموریت فرهنگی خود را احیای نام شهدا و استفاده از تمامی ابزارهای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ شهادت در جای جای کشور عزیزمان قرار دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وقتی هنر ارزشمند است که حاوی پیام متعالی باشد زیرا این پیام شهادت، انسان ساز و جامعه ساز است و هر میزان فرزندان مقاومت به شهادت می‌رسند دایره بیداری ملت‌ها و امت‌ها بزرگتر می‌شود و ما موظفیم در رأس فعالیت‌های فرهنگی و هنری مبانی مکتب اسلام، قرآن و عترت و شهدا را در صدر تولیدات فرهنگی و هنری قرار دهیم.

مکتبی که با شهادت همراه است، شکست ندارد

اسماعیلی افزود: به رغم اینکه در ۴۵ سال گذشته، با دشمن در جبهه های مختلف در ستیز بوده ایم و همواره دشمنان به دنبال دوقطبی سازی بودند، اما مردم ما هوشیار بوده و هستند.

وی گفت: دشمنان در توطئه های مختلفی که داشتند دلارهای کثیف و لشکر رسانه ای خود را به کار گرفتند تا مردم ایران را از انسجام و وحدت دور کنند؛ اما جوانان انقلابی که روزهای انقلاب و دفاع مقدس را هم ندیده بودند، در صحنه ایستادند و خون پاک خود را تقدیم کردند تا این مکتب ادامه داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: مکتبی که در فاصله شش دهه از خرداد ۱۳۴۲ تا دی ماه ۱۴۰۲ در سوریه شهید «سید رضی موسوی» و در کرمان شهدای عزیز را در سالگرد شهادت حاج قاسم تقدیم می کند، این مکتب شکست ندارد چون با شهادت همراه شده است.

اسماعیلی در پایان افزود: همه موفقیت ها مرهون مقاومت مردم ایران و خون های شهدایی است که پای درخت انقلاب ریخته شده تا این پرچم بر بلندای گیتی در اهتزاز باشد و هر جا نیاز باشد مردم پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند.

مکتبی که با شهادت همراه است، شکست ندارد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha