• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402102416742
  • خبرنگار : 50126

استاندار ایلام:

فعالیت سواری‌ها در پایانه مرزی مهران ساماندهی شود

فعالیت سواری‌ها در پایانه مرزی مهران ساماندهی شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه پایانه و گمرک مهران باید دارای نظم و انضباط باشد، گفت : ساماندهی سواری‌ها و راه‌اندازی غرفه‌های فروش صنایع‌دستی در پایانه مهران بر عهده اداره کل راهداری و تامین روشنایی کامل و ارتقای پایش تصویری بر عهده گمرک است.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در نشست هماهنگی ساماندهی بازارچه مرزی مهران که با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان مهران برگزار شد، با بیان اینکه مهران و پایانه مهران آینه تمام‌نمای مدیریت در استان است، اظهار کرد: روزانه بیش از ۱۴هزار زائر از سراسر کشور از مرز مهران تردد می‌کنند، اگر مدیریت پایانه و ارایه خدمات در آنجا مطلوب باشد زوار تمجید خواهند کرد و بازخورد مثبت دارد و  اگر ضعف باشد قطعا نارضایتی زوار را به دنبال خواهد داشت، بنابراین باید بهترین خدمت به زوار ارائه و در پایانه و گمرک مهران نظم و انضباط باشد.

وی  افزود: پایانه در هر استان نماد جمهوری اسلامی است هر قدر تراز آن پایانه بالا باشد تراز نظام بالاتر خواهد رفت. باید در پایانه و گمرک مهران تدابیری اتخاذ شود که زوار با ارایه بهترین خدمت از مرز تردد داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: باید در گمرک نظم و انضباط حاکم و روکش آسفالت در دستور کار قرار گیرد و نخاله‌ها جمع‌آوری شود.

بهرام‌نیا تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید مسافرفروشی، سیم‌کارت فروشی و  بی‌نظمی در گمرک و پایانه حتی در موارد اندک هم مشاهده شود.

وی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد که سواری‌ها در پایانه ساماندهی، امکانات رفاهی به زوار ارایه و با استفاده از سازه‌های فلزی در مکان‌هایی و مناطقی که بیشترین تراکم تردد دارد غرفه‌های فروش صنایع دستی، دامی و عشایری و مشاغل خانگی ایجاد شود.

استاندار ایلام نیز به مدیرکل گمرک استان ایلام تاکید کرد که برقراری نظم و انضباط و امنیت در پایانه و گمرک در دستور کار قرار گیرد.  

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، بهرام‌نیا اضافه کرد: ساماندهی سواری‌ها و راه‌اندازی غرفه‌های فروش صنایع‌دستی در پایانه بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و  تامین روشنایی کامل، ارتقا پایش تصویری و افزایش گارد برای برقراری نظم و امنیت گمرک بر عهده گمرک است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha