• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402102416788
  • خبرنگار : 50136

یک مسئول اعلام کرد

لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر

لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر از ظرفیت نیروهای مردمی بیشتر استفاده شود.

رضا ابراهیمی، ۲۴ دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی است تا اقدامات نظام تبیین شود، گفت: دشمن در تلاش است تا با بیان مشکلات و کاستی ها، مردم را مأیوس و ناامید کنند لذا در تبیین عملکرد دولت و نظام باید بیش از پیش تلاش شود. 

ابراهیمی با بیان اینکه از هیچ حزبی در انتخابات حمایت نمی کنیم بلکه وظیفه ما اجرای انتخاباتی سالم و پیش بردن راهبردهای رهبری است، گفت: برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باید تلاش شود. 

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات یک فرایندی ملی است و کلیه دستگاهها مکلف به همکاری با برگزارکنندگان انتخابات هستند.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک اظهار کرد: پوشش اینترنت تمامی ۵۴۳ شعبه اخذ رای ارومیه تست شود تا در روز انتخابات با مشکل مواجه نشویم. 

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در طول ۲ سال گذشته افزود: حمایت از تولیدات و شرکتهای داخلی از سیاستهای دولت سیزدهم است. 

معاون استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به مردم است، افزود: دولت با تمام تلاش و با تکیه بر مردم و ظرفیتهای داخلی، درصدد رفع مشکلات مردم است. 

وی با بیان اینکه نگاه استاندار آذربایجان غربی نیز برگرفته از نگاه ملی، استفاده از ظرفیتهای استان است، افزود: وجود بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ۳ کشور، فرصتی مغتنم است که باید از ظرفیت مرزی استان، نهایت استفاده را ببریم. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه امنیت پایدار در استان برقرار است، گفت: باید بازارچه های مشترک جدیدی ایجاد شود و درصددیم ۴ مرز جدید ایجاد شود که می تواند در جهت بهبود اقتصاد مرز نشینی موثر واقع شود. 

ابراهیمی با بیان اینکه معادن استان ظرفیتی است که متاسفانه تاکنون سود این منابع مدفون در دل خاک به نفع مردم استان نرسیده،افزود: مقام عالی استان در تلاش است این منافع را به عنوان پیشران توسعه استان تعریف کرده تا در جهت پیشرفت استان از این منابع استفاده شود. 

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مناطق کم برخوردار استان پیگیری می شود و این اقدامات با تدوین برنامه های مختلف از روستای بادکی، کوی سالارو.. آغاز شده است که ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امروزه استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و تکمیل پرپژه های نیمه تمام پیگیری می‌شود. 

معاون استاندار با اشاره به افتتاح خانه های بهداشت و مرکز جامع سلامت و بیمارستانها در استان، افزود: حمایت از بیماری های صعب العلاج و پرداخت هزینه های این بیماری ها از طریق صندوق مذکور و تحت پوشش قرار دادن هزینه های ناباروری... از اقدامات دولت سیزدهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha