• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402103021473
  • منبع : نمایندگی سمنان

تجلیل از دنیا آقایی و رونمایی از پوستر اجلاسیه ۲۵۳ شهید ورزشکار استان سمنان

تجلیل از دنیا آقایی و رونمایی از پوستر اجلاسیه ۲۵۳ شهید ورزشکار استان سمنان

ایسنا/سمنان آیین تجلیل از دنیا آقایی، قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین در رشته کوراش و رونمایی از پوستر اجلاسیه ۲۵۳ شهید ورزشکار استان سمنان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در سمنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان امروز (۳۰ دی ماه) اظهار کرد: یکی از مروجان جلسات علمی و مناظره‌ها امام‌ جواد(ع) بودند. ایشان می‌فرمایند: دنبال علم رفتن، دانشجویی و داشمند شدن یک واجب است، جست‌وجو و پژوهش علمی نیز از فضائل است. بحث علم‌آموزی و مباحث علمی و مجلس علمی، عامل‌ پیوند برادران دینی است و مأنوس افراد در غربت و تبعید است.

وی با تبریک کسب عنوان برتر شورای آموزش و پرورش کشور توسط آموزش و پرورش استان سمنان، ادامه داد: اگر رویکرد آموزش و پرورش ما تربیت محور باشد، به موفقیت‌های مطلوبی دست می یابیم. 

او افزود: همه ما در متن امور آموزش و پرورش باید نسبت به تمام مباحث دغدغه‌مند باشیم.

استاندار سمنان نیز در آیین تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان، گفت: آموزش و پرورش می‌تواند کودکان و فرزندان ما را در حوزه‌های علمی و تربیتی با موفقیت تعلیم دهد و در مقابل آسیب‌های اجتماعی مصون نگه دارد. 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت و پتانسیل بسیار ارزشمند انجمن اولیا و مربیان به‌عنوان یک بازوی قدرتمند برای آموزش و پرورش استفاده کرد، اظهار کرد: باید پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش استان احصا شود تا با استفاده از فرصت طلایی دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان بتوانیم برای تکمیل این طرح‌ها، تمهیدات لازم را بیندیشیم.

او اضافه کرد: طرح‌ همیار مشارکت قوی در سطح دانش‌آموزان در راستای تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تدوین، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

تجلیل از دنیا آقایی و رونمایی از پوستر اجلاسیه ۲۵۳ شهید ورزشکار استان سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha