• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402110403010
  • خبرنگار : 50163

فرماندار ابهر عناون کرد

بازآفرینی شهری تدبیری مناسب در بازسازی بافت‌های ناکارآمد، فرسوده شهری

بازآفرینی شهری تدبیری مناسب در بازسازی بافت‌های ناکارآمد، فرسوده شهری

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: بازآفرینی شهری تدبیری مناسب در بازسازی بافت‌های ناکارآمد، فرسوده شهری است که به طور جدی در دولت سیزدهم در دستور کار قرار دارد.

احمد ذوالقدر امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) در جلسه ستاد بازآفرینی شهر ابهر با تبریک میلاد حضرت علی (ع)، عنوان کرد: جدای از مواردی که در جلسه عنوان شد به صورت مستند نیز مسایل و مشکلات در حوزه بازآفرینی شهری باید به فرمانداری ارسال شود.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف می‌توان طرح‌ بازآفرینی شهری را مورد بحث و بررسی قرار داد، اضافه کرد: شهرداری دبیرخانه بازآفرینی شهری است اما در برخی از زمینه‌ها دستگاه‌های اجرایی نیز در حیطه تخصص و حوزه خود باید نظر دهند تا طرح یک طرح جامع و کامل باشد.

این مسئول با بیان اینکه بازآفرینی شهری تدبیری مناسب در بازسازی بافت‌های ناکارآمد، فرسوده و تاریخی شهرها است که به طور جدی در دولت سیزدهم در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم هیچ دستگاهی در اجرای این نعمت بزرگ که در اختیار مدیریت شهری به برکت انقلاب و دولت جهادی قرار گرفته است کوتاهی کند.

فرماندار ابهر تاکید کرد: اگر دستگاهی در مسیر این طرح کوتاهی کند تذکرات لازم به آن دستگاه داده می‌شود و به دستگاه استانی این کوتاهی‌ها گزارش می‌شود.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه شهرداری مکلف است به عنوان دبیرخانه هر طرح و برنامه‌ای که در این زمینه تصویب می‌شود به صورت جدی پیگیری کند، متذکر شد: طرح بازآفرینی شهری از طرح‌هایی است که اگر در اجرای آن اهتمام داشته باشیم، ثمره آن را سال‌های آینده در حوزه شهری شاهد خواهیم بود.

این مسئول با پرداختن به این مسئله که طرح بازآفرینی شهری باید یک طرح همه جانبه باشد تا بتواند گره‌گشایی مشکلات شهری شود، ادامه داد: همه جوانب باید در این طرح دیده و گنجانده شود تا پس از اجرا شاهد بروز مشکلات نباشیم.

وی با اشاره به سفر وزیر کشور به ابهر، خاطرنشان کرد: دستورات خوبی از وزیر کشور برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان از ماشین‌آلات تا قیر رایگان گرفتیم که باید پیگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha