• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402110906657
  • خبرنگار : 50228

اعتبارات تخصیصی وزارت نفت به داد ورزش خوزستان رسید

اعتبارات تخصیصی وزارت نفت به داد ورزش خوزستان رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پروژه‌های افتتاح شده در استان تا دهه فجر به ۹۲ پروژه خواهد رسید و نیز ادامه خواهد داشت که این اتفاق ماحصل افزایش ۲۵۰ درصدی اعتبارات تخصیصی وزارت نفت است.

حمید بنی تمیم در مجمع سالانه هیات انجمن های ورزشی خوزستان که امروز (۹ بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، با تبریک رتبه نخست این هیات در ارزیابی عملکرد کشوری، اظهارکرد: مجموع اعتبارات ورزش خوزستان از محل استان، ۵۰۰ میلیون تومان است. آنچه از ورزش توقع دارند با آنچه به عنوان بودجه به ورزش تزریق می شود زمین تا آسمان فاصله دارد. در این شرایط چگونه می شود بودجه ما ۵۰۰ میلیون تومان باشد و بعد تلاش کنیم حدود ۴۰۰ میلیون تومان به هیات های ورزشی پرداخت کنیم. سال گذشته نیز مبلغ ۱۴ میلیارد تومان به هیات‌های ورزشی استان و شهرستانی کمک مالی داشتیم و برای اینکه چنین کمکی داشته باشیم آن هم در حالی که بودجه‌مان ۵۰۰ میلیون تومان از ظرفیت‌های استان استفاده کردیم. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: افتتاح پروژه‌هایی که تا دهه فجر به ۹۲ پروژه خواهد رسید و نیز ادامه خواهد داشت ماحصل افزایش ۲۵۰ درصدی اعتبارات تخصیصی وزارت نفت است که ظرفیت خوبی محسوب می‌شود. اختصاص این اعتبار به ورزش اتفاق بسیار خوب در حوزه زیرساختی در ورزش خوزستان بود. در همین راستا در شهری نیست که پروژه‌ای ورزشی نداشته باشیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در استادیوم غدیر هفت سال بود هیچ مسابقه فوتبالی برگزار نمی‌شد و اگر اکنون بخواهیم چنین استادیومی را بسازیم بیش از ۴ هزار میلیارد بودجه نیاز دارد. اما خوشبختانه در دو سال اخیر با اقداماتی که صورت گرفت شاهد قرار گرفتن این استادیوم در چرخه فعالیت هستیم. هنوز هم با آنچه می‌خواهیم فاصله دارد اما باز هم برای آن اعتبار در نظر گرفته‌ایم تا رسیدگی‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش ورزش همگانی سال گذشته رتبه نخست را به دست آوردیم و در بخش آموزش و قهرمانی جزو سه استان برتر کشور هستیم. همه این موفقیت‌ها با همکاری همه اعضای جامعه ورزش به دست آمده است. 

بنی‌تمیم در ادامه بیان کرد: تغییر کاربری اماکن ورزشی غیرقانونی است و اگر موردی بوده باشد حتماً بررسی خواهیم کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha