• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402111007047
  • خبرنگار : 71295

راه‌اندازی۴ شبکه تبلیغاتی انتخابات مجلس در بوشهر

راه‌اندازی۴ شبکه تبلیغاتی انتخابات مجلس در بوشهر

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ۴ شبکه تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

 احمد محمدی زاده در مراسم آغاز فعالیت کانال‌های تبلیغاتی تلویزیونی گفت: این کانال‌ها امکان رقابت برابر، عادلانه و فرصت بسیار خوبی برای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم می‌کند تا بتوانند برنامه‌های خود را برای جلب نظر مردم اعلام کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شبکه‌های تبلیغاتی برای انتخابات مجلس ابتکار بسیار ارزشمند صداوسیما است، خاطرنشان کرد: این کانال‌های تبلیغاتی تلویزیونی امکان رقابت برابر، عادلانه و فرصت بسیار خوبی برای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم می‌کند تا بتوانند برنامه‌های خود را برای جلب نظر مردم اعلام کنند.

محمدی زاده با اشاره به ایجاد ۴ شبکه استانی برای ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر گفت: امیدواریم با حضور همه نامزدهای انتخاباتی مجلس و فرصتی که برای آنان فراهم شده، برنامه‌های خود را ارائه و خدماتی که نظام اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته به این مردم فهیم و بزرگ انجام داده و تحول بزرگ خدمت‌رسانی در کشور که از پیروزی انقلاب تاکنون شده، بیان کنند.

وی امیدآفرینی، مقابله با سیاست‌های شیطان بزرگ و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و بیان فرصت‌های نظام برای رشد و بالندگی مردم برای خودباوری ملت و رسیدن به قله‌های دانش، را مورد تأکید در تبلیغات نامزدهای انتخابات قرار داد و گفت: از کاندیداهای انتخابات مجلس انتظار می‌رود این موارد را در تبلیغات خود مورد توجه قرار دهند.

استاندار بوشهر بیان کرد: امیدواریم با رقابت سالم و جدی میان نامزدهای انتخابات مجلس، مشارکت حداکثری مردم در انتخاب رقم بخورد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha