• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402111309724
  • خبرنگار : 50286

در ایام دهه فجر صرت می‌گیرد

بهره‌برداری از ۱۷۲ طرح در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد

بهره‌برداری از ۱۷۲ طرح در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد

ایسنا/کرمان بر اساس اظهارات فرمانداران شهرستان های جیرفت و عنبرآباد تعداد ۱۷۲ طرح با اعتباری معادل ۱۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد، ۶۶ پروژه با زمینه اشتغال برای ۱۵۲۰ نفر متعلق به عنبرآباد است.

یزدان افشاری پور در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و با برشمردن خدمات نظام در بخش‌های مختلف، گفت: امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مهمترین صحنه سیاسی کشور یعنی انتخابات همزمان شده است که ضمن صیانت از آرای مردم شاهد حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی خدمت به مردم را یکی از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری دانست که مسوولان باید در هر جایگاهی به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند و اظهار کرد: خدمت صادقانه مسئولین و شنیدن مشکلات مردم  باعث امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

افشاری پور با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و همچنین فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید مدنظر باشد.

 فرماندار عنبرآباد برنامه‌های این شهرستان در سال جاری  را بر مبنای توسعه ارتباطات و حمل و نقل، پایداری شبکه برق، بحران خشکسالی، آموزش، بهداشت و جوانی جمعیت عنوان کرد که برای  تحقق آن‌ها به صورت کامل سیاست‌گذاری شده است.

وی با اشاره به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات مسئولین در شهرستان عنبرآباد، افزود: تعداد ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید که زمینه اشتغال ۱۵۲۰ نفر فراهم خواهد شد که امید است این مهم زمینه تحقق اهداف اقتصادی و زیربنایی را فراهم کند.

بهره‌برداری از ۱۰۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال در جیرفت

در حالی این روزها شاهد بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی طرح‌های متعددی به مناسبت دهه فجر در سراسر استان کرمان هستیم که فرماندار جیرفت هم از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد عملیات اجرایی ۲۳ طرح آغاز خواهد شد.

احمد بلندنظر در گفت و گو با ایسنا انعکاس خدمات نظام را در دولت سیزدهم مورد تاکید قرار داد که در ایام دهه فجر باید به سمت امیدآفرینی در سطح جامعه گام برداریم و افزود: بهره‌برداری از پل جنگل آباد و سرجاز که چندین سال عملیات اجرایی آن‌ها تعطیل شده بود که پل سرجاز در این دولت به بهره‌برداری رسید و پل جنگل آباد هم تکمیل شده است که در رضایتمندی مردم و کاهش بار ترافیکی تاثیر گذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha