• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402111410440

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب استان قم:

مردم پای نظامی که خود به پا کرده‌اند؛ ایستاده‌اند

 مردم پای نظامی که خود به پا کرده‌اند؛ ایستاده‌اند

ایسنا/قم سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب استان قم با برجسته دانستن نقش دانشگاهیان در ایجاد روحیه امید در جامعه بیان کرد؛ در این مقطع حساس تاریخی که کل کفر در مقابل اسلام و مردم اسلامی صف کشیده‌اند نقش دانشگاهیان و نخبگان جامعه بسیار مهم و حیاتی است و قشر فرهیخته باید با تبیین عالمانه شرایط کشور و منطقه، مکر و توطئه دشمنان را خنثی سازند.

دکتر رحمان بوالحسنی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت و نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوپایه اسلام و مردم استوار است و در این نظام هم اسلام و هم جمهوریت نقش آفرین هستند.
دکتر بوالحسنی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام راحل بر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود تاکید داشتند و در همه امور اساسی میزان را رای و نظر مردم می‌دانستند.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که به عهد و میثاقی که با امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب بسته‌اند وفادارند، افزود: مردم پای نظامی که خود به پا کرده‌اند؛ ایستاده‌اند و در بحبوحه‌های انقلاب وفاداری خود را به آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری به منصه ظهور رسانده‌اند و مسلما کاستی‌هایی که هم اکنون وجود دارد کم کاری و زاویه گرفتن از آرمان‌های انقلاب و عدم تدبیر درست امور، توسط مسئولین بوده است و اینک وظیفه مسئولین است که با مدیریت درست و خدمت صادقانه و بدون منت به مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند زمینه‌های حضور حداکثری آن‌ها در انتخابات را فراهم سازند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه یکی از مهمترین انتخاباتی است که دشمنان انقلاب اسلامی به آن چشم طمع دوخته‌اند و سعی دارند با ترفندهای مختلف مانع حضور حماسی مردم ایران اسلامی در این انتخابات شوند.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران ادعای دموکراسی در غرب و شعارهای پوشالی آن‌ها را به چالش کشیده است و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار تمام توان خود را به کار گرفته تا مانع تبدیل شدن ایران اسلامی به الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شود.

وی اظهار کرد: مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تمام هیمنه مدعیان دروغین حقوق بشر را در هم شکسته است و مردم ایران به خوبی می‌دانند که دلسوز واقعی آن‌ها نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب است.

بوالحسنی با برجسته دانستن نقش دانشگاهیان در ایجاد روحیه امید در جامعه بیان کرد: در این مقطع حساس تاریخی که کل کفر در مقابل اسلام و مردم اسلامی صف کشیده‌اند نقش دانشگاهیان و نخبگان جامعه بسیار مهم و حیاتی است و قشر فرهیخته باید با تبیین عالمانه شرایط کشور و منطقه، مکر و توطئه دشمنان را خنثی سازند.
وی گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و بر حسب وظیفه دینی و ملی دانشگاهیان دانشگاه ادیان و مذاهب نیز همگام با مردم حق‌شناس ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر با اتحاد و همدلی برگ زرین دیگری را بر صفحات قطور انقلاب خواهند افزود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha