• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402111612108
  • خبرنگار : 50539

با حضور استاندار کردستان؛

آسفالت بیش از ۱۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بانه

آسفالت بیش از ۱۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بانه

ایسنا/کردستان امروز همزمان با سفر استاندار کردستان به شهرستان بانه و پنجمین روز از دهه مبارک فجر، یک واحد آموزشی ۹ کلاسه، پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت و خط فوق توزیع ۶۳ کیلوولت به ارزش سرمایه‌گذاری هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در بانه به بهره‌برداری رسید.

امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت و خط فوق توزیع ۶۳ کیلوولت بانه در شهرستان بانه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، یک فیدر خط ۶۳ کیلو ولت، پنج فیدر خروجی ۲۰ کیلو ولت، یک دستگاه ترانسفور ماتور قدرت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، ۷/۲ کیلومتر خط دو مداره ۶۳ کیلوولت با هادی از نوع هاوک از جمله مشخصات فنی این پروژه است.

افزایش قابلیت اطمینان و تقویت شبکه فوق توزیع شهرستان بانه، کاهش تلفات شبکه، تامین برق مشترکین شهرستان با کیفیت مناسب، ایجاد زیرساخت برق رسانی به متقاضیات صنعتی و کشاورزی از جمله ایستگاه‌های پمپاژ بوئین و ایجاد زیر ساخت مناسب برای رونق اقتصادی منطقه از اهداف اجرای این پروژه است.

همچنین پروژه آسفالت بیش از ۱۷ کیلومتر از جاده اصلی فرعی و روستایی شهرستان بانه با هزینه بالغ بر ۴۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

آسفالت بیش از ۱۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بانه

افتتاح یک واحد آموزشی ۹ کلاسه در بانه

مدیرکل نوسازی استان کردستان در مراسم افتتاح این واحد آموزشی اظهار کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای احداث این واحد آموزشی هزینه شده که عملیات اجرایی آن در ۲ مرحله انجام شد.

ابراهیم مرادی افزود: زمین این واحد آموزشی اهدای یک خیر است که مساحت آن ۲ هزار متر مربع است.

امسال در شهرستان بانه ۱۱ واحد آموزشی در قالب ۴۹ کلاس درس به مناسب دهه مبارک فجر تحویل آموزش و پرورش داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان روز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های راه شهرستان بانه اظهار کرد: امسال در حوزه آسفالت و روکش راه های روستایی استان اقدامات مطلوبی انجام شد.

فرزاد حسنی با اشاره به اینکه ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شد، افزود: آبان امسال در دومین سفر رئیس جمهور به استان ۱۰۴ کیلومتر به بهره برداری رسید و دهه فجر هم ۳۰ کیلومتر دیگر افتتاح شد.

وی بیان کرد: ۸.۳ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بانه با ۲۷۰ میلیارد ریال و ۹ کیلومتر روکش و راه اصلی هم در این شهرستان آسفالت و امروز به طور همزمان افتتاح شد.

۴۷ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه بانه در پنجمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha