• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402111712910
  • خبرنگار : 50060

استاندار قزوین:

توجه به مسائل واقعی مردم در اولویت دولت قرار دارد

توجه به مسائل واقعی مردم در اولویت دولت قرار دارد

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: دولت به دنبال استقرار عدالت و ظرفیت سازی از منابع کشور به صورت عادلانه برای تمامی آحاد جامعه است و توجه به مسائل واقعی مردم در اولویت قرار دارد.

محمدمهدی اعلایی سه‌شنبه ۱۷ بهمن در حاشیه به سفر به شهرستان آوج و در جمع مردم اظهار کرد: دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته در فضای متکی به حمایت مردم با تدبیر و استفاده از ظرفیت‌های انسانی و مادی کشور، در تلاش است شرایط توسعه و پیشرفت را برای مردم فراهم کند.

وی ادامه داد: دولت در فضای بین‌المللی با هدف ارتقای اقتدار نظام و تعمیق روابط جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه به دور از زورگویی‌ها را دنبال می‌کند و در این حوزه موفقیت‌هایی زیادی به دست آمده است که مهم‌ترین آن‌ها ارتقای تجارت، افزایش فروش نفت و انعقاد قراردادهای بین‌المللی است.

استاندار قزوین بیان کرد: در فضای بین‌المللی، تقویت شرایط گفتمانی مقاومت توفیقات زیادی در جهت تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی و تعریف جایگاه تمام‌کننده ایران در منطقه ایجاد کرده است. در داخل کشور نیز دولت به دنبال استقرار عدالت و ظرفیت‌سازی از منابع کشور به صورت عادلانه برای تمامی آحاد جامعه است و توجه به مسائل واقعی مردم در اولویت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت سعی کرده در فضای اقتصادی با اصلاحات مختلف به ریل درست برگردد و این اقدامات در آینده وضعیت اقتصادی بهتری را برای مردم رقم خواهد زد. در داخل استان قزوین نیز سعی شده تا با ارتقای سلامت، مقابله با فساد، تضعیف سوء استفاده‌گران و استفاده از انسان‌های متعهد، متخصص و متدین و پیگیری مجدانه، دولت شرایط بهتری را رقم بزند.

به گزارش ایسنا، اعلایی در پایان گفت: بصیرت مردم و عدم همراهی با دشمنان همواره نقطه قوت جمهوری اسلامی بوده است و امیدواریم در انتخابات پیش رو هم یک بار دیگر مردم دشمنان را ناامید کنند و با یک انتخابات باشکوه به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha