• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402111813387
  • منبع : نمایندگی کردستان

یک مسئول عنوان کرد:

ویژگی های بارز انقلاب اسلامی برای جوانان بازخوانی شود

ویژگی های بارز انقلاب اسلامی برای جوانان بازخوانی شود

ایسنا/کردستان معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: رهبری حکیم و دانشمند، احیای هویت دینی، پشتوانه مردمی، وحدت کلمه و استقلال سیاسی را از شاخصه‌های انقلاب اسلامی است و امروز ضرورت دارد که این ویژگی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان بازخوانی شود.

 سعید شعبانی، شامگاه گذشته ۱۷ یهمن در نشست دانشجویی «جهاد تبیین» دانشگاه پیام نور استان با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید کردستان گفت: دشمنان نظام ادعای این را داشتند که اجازه برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب را به مردم ایران نخواهند داد، اما امروز به برکت رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل و رهبری معظم انقلاب بصیرت و هوشیاری مردم جشن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه برگزار می‌کنیم.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین معروف در کشور صیانت از نظام مقدس انقلاب اسلامی است چراکه برای شکل‌گیری، تداوم و اقتدار این نظام مقدس اسلامی خون‌های زیادی اهدا شده و زحمات بسیاری کشیده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با سایر انقلاب‌های پیش از خود اختلافات شگرفی دارد چراکه در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی علمی تحولات زیادی را ایجاد کرد و در سطح کشورهای منطقه‌ای و جهانی اثرات خود را گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دستاورهای بسیار متعالی نظام مقدس انقلاب اسلامی را باید بیشتر برای جوانان تبیین کرد، ادامه داد: اگر وحدت کلمه مورد توجه مقام معظم رهبری در کشور حاکم باشد، دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

شعبانی با تأکید بر واکاوی و بازخوانی ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت: شاخصه‌های انقلاب اسلامی بسیار متفاوت با سایر انقلاب‌های جهان است، لذا امروز ما وظیفه داریم تا این ویژگی‌ها را بیشتر برای جوانان بازنمایی کنیم.

وی افزود: نظام سلطه و استکبار جهانی امروز در حوزه‌های جنگ سخت، نرم، ترکیبی، تحریم اقتصادی، ترور دانشمندان و هزاران مورد دیگر علیه نظام برنامه‌ریزی می‌کنند، اما تمام این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی و نقش برآب شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب زنده، پویا، اثربخش و کارآمد است و همین امر موجب شده که این حجم توطئه افکنی و دشمن برای نظام وجود داشته باشد.

وی رهبری حکیم و دانشمند، احیای هویت دینی، پشتوانه مردمی، وحدت کلمه و استقلال سیاسی را از شاخصه‌های انقلاب اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: امروز ضرورت دارد که این ویژگی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان بازخوانی شود.

شعبانی با تأکید بر اینکه امروز همگان وظیفه داریم که به شهدا ادای دین کنیم، یادآور شد: حضور حداکثری در انتخابات یکی وظیفه شرعی و دینی است تا بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و دوستانش را امیدوار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha