• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111813587
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان:

توسعه سرانه آموزشی، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

توسعه سرانه آموزشی، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به افتتاح ۱۸ واحد آموزشی در استان در دهه مبارک فجر گفت: توسعه سرانه آموزشی کشور یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است و در دهه فجر امسال هم با اقدامات صورت گرفته توانستیم ۱۸ واحد آموزشی را آماده بهره‌برداری کرده و نوسازی کنیم.

اسدالله عباسی امروز، ۱۸ بهمن ماه در آئین افتتاح یک مدرسه در شهر تالش و در جمع پرشور دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی، با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان و مدیران آینده کشور هستند، اظهار کرد: برای شما دانش‌آموزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و خدا را شاکرم در این ایام به شهرستان تالش سفر کردم که این سفر در این ایام مبارک، یک توفیق است.

وی با اشاره به افتتاح ۱۸ واحد آموزشی در گیلان و در دهه مبارک فجر گفت: توسعه سرانه آموزشی کشور یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است و در دهه فجر امسال هم با اقدامات صورت گرفته توانستیم ۱۸ واحد آموزشی را آماده بهره‌برداری کرده و نوسازی کنیم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به شرایط رفاهی و تحصیلی دانش‌آموزان در هر نقطه از کشور بیان کرد: آینده متعلق به دانش‌آموزان است لذا مدیران باید تمامی شرایط را برای آموزش درست این قشر از جامعه فراهم کنند تا نشاط اجتماعی حقیقی محقق شود.

به گزارش ایسنا، پروژه مدرسه شش کلاسه نواب صفوی تالش با زیربنای ۷۵۰ مترمربع و هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد ریالی در شهرستان تالش با حضور نماینده عالی دولت در گیلان در هفتمین روز از دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

در ایام مبارک دهه فجر ۱۸ واحد آموزشی شامل ۵۹ کلاس درس با زیربنای ۶۴۱۳ مترمربع و هزینه کرد ۱۴۰۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

پروژه گازرسانی به ۱۵ روستای تالش بهره‌برداری شد

با حضور استاندار گیلان پروژه گازرسانی به ۱۵ روستای فاقد گاز تالش با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 اسدالله عباسی در ادامه سفر به شهرستان تالش در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۱۵ روستاهای فاقد گاز در روستای ییلاقی کسمه جان تالش اظهار کرد: توسعه روستایی و رفع محرومیت‌ها از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است.

 عباسی در این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: از دستاوردهای قابل توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسعه روستایی و شهری و محرومیت زدایی است، لذا این امر مهم از اولویت های مهم دولت مردمی و انقلابی است.

وی به توجه ویژه به تولیدات روستایی اشاره و اظهار کرد: تولیدات روستایی در مناطق روستایی استان باید رونق پیدا کند، و دولت مردمی نیز حمایت های خود را جهت ترویج این امر انجام می‌دهد.

عباسی همچنین به ظرفیت بالای تالش در امر گردشگری اشاره کرد و گفت: بی شک استان گیلان و تالش از قطب های مهم گردشگری هستند و توجه ویژه ای باید جهت توسعه این امر صورت گیرد.

به گزارش ایسنا این طرح از جمله برنامه‌های آیین افتتاح همزمان گازرسانی به ۲۲ روستای استان گیلان بود.

امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه، همزمان با گرامیداشت دهه فجر و با حضور دکتر اسداله عباسی، استاندار استان گیلان در بخش اسالم، یک کارخانه تولیدی صنعتی با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی برای ۲۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی کرده و ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار درب و پنجره دوجداره و ضد سرقت را دارد.

همچنین مدرسه ۶ کلاسه اقبال لاهوری تالش نیز با ۷۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha