• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402111914245
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

شهردار زاهدان:

۴۵ پروژه شهرداری زاهدان افتتاح شد

۴۵ پروژه شهرداری زاهدان افتتاح شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان گفت: ۴۵ پروژه شاخص شهرداری زاهدان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح شد.

محمدامیر براهویی شامگاه گذشته، 18 بهمن، در مراسم افتتاح پروژه عمرانی، خدمات و رفاهی شهرداری زاهدان، ضمن تبریک مبعث اکرم(ص) اظهار کرد: مردم زاهدان پرچم‌دار وحدت ایران اسلامی هستند و زاهدان پایتخت وحدت اسلامی است.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی میان شیعه و سنی ایجاد شده امشب جشن بهره‌برداری از ۴۵ پروژه شهرداری زاهدان در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی برگزار می‌شود.

شهردار زاهدان گفت: پروژه های شهرداری با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی شهرداری زاهدان با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انجام می شود.

براهویی بیان کرد: با همدلی و همگرایی که میان مسوولان شهری زاهدان وجود دارد، مسیر توسعه را با جهش بیشتر پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه شهر زاهدان در مسیر توسعه هدفمند در حرکت است، عنوان کرد: جهش در توسعه به این دلیل است که همه دستگاه ها پای کار آمدند.

شهردار زاهدان از افتتاح المان‌های میادین ورودی شهر، راه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها، طرح‌های مدیریت شهری و راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی، گردشگری، به عنوان مهمترین پروژه‌های شهرداری نام برد که در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه زاهدان پایین‌ترین درآمد سرانه را در بین مراکز استان‌ها دارد، اظهار داشت: مجموع اعتباری که از ارزش افزوده به دست می‌آید به ۳۰ میلیارد ریال در زاهدان رسیده که این مبلغ بسیار ناچیز است و شهر زاهدان با این مبلغ مدیریت می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شهرداری، براهویی از چهارراه رسولی به عنوان قطب گردشگری شهر زاهدان در سطح ملی و بین المللی یاد کرد و افزود: شرایط قبل از چهارراه رسولی شرایط خوبی نبود به همین دلیل طرح گردشگری خوبی برای آن طراحی شد و اکنون شاهد تبدیل این مکان به منطقه ای در شأن مردم هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha