• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402111914473
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اقدامات شاخص نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال دولت سیزدهم

اقدامات شاخص نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال دولت سیزدهم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل، تجهیز و تحویل ۲۰۰ پروژه آموزشی فرهنگی ورزشی با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ خبر داد.

سید رضا حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: به تفکیک در شهرستان بویراحمد ۳۸ پروژه، شهرستان کهگیلویه ۳۷ پروژه، چرام ۱۰ پروژه، لنده ۱۰ پروژه، بهمئی ۱۰ پروژه، گچساران ۳۰ پروژه، باشت ۲۳ پروژه، دنا ۲۱ پروژه و مارگون ۲۱ پروژه به انجام رسیده است. 

وی اظهار کرد: طی این دو سال عملیات اجرایی ۳۳ پروژه در قالب طرح محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان شروع شد که از این تعداد ۳۱ پروژه تحویل و به مرحله بهره برداری رسید. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جمع آوری ۷۷مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان در قالب ۱۲۳ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

حسینی نیک تصریح کرد: همچنین تخریب و بازسازی ۸ مدرسه، مقاوم سازی ۴ مدرسه و تعمیر و مرمت ۳۳ مدرسه طی خسارت های ناشی از زلزله در شهر سی سخت با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی مدارس طی دو سال دولت سیزدهم بوده است

وی ادامه داد: احداث آسفالت به متراژ ۱۵۸ هزار متر مربع و ایزوگام به متراژ ۱۶۴ هزار متر مربع در استان با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان، و در زمینه احداث، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس، بیش از ۱۸۰ مورد احداث و ۳۲۰ مورد تعمیر با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد تومان از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این دو سال اخیر بوده است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی دو پروژه خوابگاه دانشگاه فرهنگیان یاسوج با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان شروع شده است، عنوان کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی ۲۱۶ مدرسه در قالب ۴۶۳ کلاس درس و تعمیر و راه اندازی موتور خانه و سیستم گرمایشی ۵۶۷ مدرسه در قالب ۱۴۶۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی طی دو سال دولت سیزدهم بوده اند. 

حسینی نیک تاکید کرد: تعمیر و مرمت فضاهای آموزشی به تعداد ۳۸۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان و احداث ۳۳ زمین چمن درون مدرسه ای با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان، همچنین خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی خوابگاهی و هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان نیز طی این دو سال توسط اداره‌ی نوسازی مدارس استان انجام شده است. 

وی بیان کرد: طرح شهید عجمیان با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در قالب تعمیر و بازسازی ۳۰۰۰ میز و صندلی و رنگ آمیزی ۲۸۰ کلاس درس نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha