• جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402112014749
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه رشت:

به داوطلبی رای بدهید که منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بداند

به داوطلبی رای بدهید که منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بداند

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت انتخاب اصلح در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: افراد به کاندیداهایی رای دهند که روحیه انقلابی داشته باشند و از زندگی اشرافی دور باشند و منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بدانند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۲۰ بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی با خون های پاک شهدا آبیاری و تبدیل به درختی تنومند شده است، افزود: دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته انواع و اقسام توطئه ها را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کردند، اما ملت ایران همواره با جان و دل پای انقلاب ماندند و دشمن را به عقب راندند.

امام جمعه رشت در ادامه به تحولات منطقه و قدرت نمایی های انصارالله یمن در تنگه باب المندب اشاره کرد و گفت: اقدامات یمن با هدف توسط جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می شود و امیدواریم شاهد خروج آمریکا از منطقه و عدم حمایت سردمدارن غربی از رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به به دعوت روسیه از رهبران یمن، ادامه داد: این دعوت می تواند آمریکا را مهار کند و خروج نیروهای آمریکایی از منطقه را سرعت ببخشد.

وی همچنین به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره کرد و خواستار حضور حداکثری مردم در این عرصه حساس شد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات های جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند. امروز چشم همه ملت های مظلوم و آزاده جهان به جمهوری اسلامی ایران است و باید اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشیم.

آیت الله فلاحتی جمهوری اسلامی را محور جبهه مقاومت و امید ملت مظلوم غزه دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) همه قدرت های استکباری را به زانو درآورده است.

وی انتخاب اصلح در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: افراد به کاندیداهایی رای دهند که روحیه انقلابی داشته باشند و از زندگی اشرافی دور باشند و منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بدانند و مسئولیت کارهای خود را بر عهده بگیرند و از ولایت تبعیت و از ارزش های انقلاب صیانت کنند.

امام جمعه رشت انتخاب افراد اصلح را تکلیف مهمی برای مردم دانست و اضافه کرد: انتخاب اصلح به مثابه جهاد است و نباید افرادی را که در تراز انقلاب اسلامی نیستند، در راس امور قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جانفشانی ها و فداکاری های ملت ایران در همه صحنه های انقلاب، گفت: امروز باید با رای خودمان به رشد و بالندگی نظام و کشور کمک کنیم و دشمنان را در توطئه  های خود علیه نظام اسلامی ناکام بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha