• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402112115253
  • خبرنگار : 50126

در سفر استاندار ایلام به بدره

زنگ «روایت پیشرفت» در بدره و همزمان در سراسر استان ایلام نواخته شد

زنگ «روایت پیشرفت» در بدره و همزمان در سراسر استان ایلام نواخته شد

ایسنا/ایلام همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی زنگ «روایت پیشرفت» توسط استاندار ایلام در بدره و همزمان در سراسر استان نواخته شد.

امروز  همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، در جریان سفر استاندار ایلام به شهرستان بدره، زنگ روایت پیشرفت توسط دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، در مدرسه راهنمایی «ایثار» روستای‌«کلم» در  «بدره»  در جشن انقلاب و  همزمان در سراسر استان نواخته شد.

روز گذشته به دستور استاندار ایلام در شهرستان ایوان مقرر شد زنگ انشاء این هفته مدارس سراسر استان با موضوع دستاوردهای دولت (اقدامات شاخص زیرساختی و توسعه‌ای) در هر شهرستان نواخته شود.

 با توجه دستاوردهای متعدد دولت و وجود بیش از ۱۰۰ هزار انشاء از سوی دانش‌آموزان، انشاهای برتر هر شهرستان و استان معرفی و تقدیر می‌شود.

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران از ۴۵ دانش‌آموز برتر که انشاء آنان برگزیده شود تقدیر خواهد شد.

استاندار ایلام در جشن انقلاب روستای کلم اظهار کرد: امروز در این جشن مردم روستای کلم گوشه‌هایی از توانایی و پایبندی خود را به نظام اسلامی اثبات کردند.

بهرام‌نیا، آرمان انقلاب را اعتلای اسلام، دین و جایگاه کشور عنوان و تاکید کرد: همه ما در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم و همه توان خود را برای اعتلای نظام اسلامی بکار گیریم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل خون شهداست و پیشرفت‌های روز به روز کشور در همه حوزه‌ها با از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم حاصل شده است.

بهرام‌نیا با اشاره به پروژه‌های دهه فجر، یادآورشد: در ایام‌الله دهه‌ی فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ی عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷۹۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۸۵۷ نفر به‌صورت(مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود که سهم شهرستان بدره از این پروژه ها ۲۴ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۶۰۷ میلیارد تومان است.

 استاندار ایلام همچنین در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن دانیاری» امام جمعه بدره با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در استان، گفت: در این دولت در استان ایلام ۶۴۰۰ میلیاردتومان هزینه شد که ۵۰۰۰ میلیارد تومان مربوط به راه‌ها بود.

 بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و باید در این راستا همه مدیران اهتمام داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: بیمارستان بدره با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در این دولت کلنگ‌زنی شد و در دیدار و رایزنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موضوع تامین اعتبار این بیمارستان برای تکمیل مطرح شد و وزیر محترم قول مساعد داد که در اسرع‌وقت تامین اعتبار شود.

بهرام‌نیا ادامه داد: امروز همچنین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بدره کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در خصوص استقرار و راه‌اندازی ادارات مستقل در بدره نیز یادآورشد: در سفر معاونان سازمان اداری و استخدامی کشور به استان، بحث استخدام ۵۰ نفر برای ادارات بدره مطرح شد که این مهم نیز پیگیری می‌شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: ظرفیت‌های گردشگری بدره زمینه‌ساز مهاجرت معکوس است. 

همچنین در این سفر پروژه تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خود نگهدار کلنگ‌زنی و اصلاح و توسعه شبکه برق شهری شهر بدره افتتاح شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha