• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112215675
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/۴۵ سال با هم برای ایران مقتدر/

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باعث ناامیدی دشمن می‌شود

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باعث ناامیدی دشمن می‌شود

ایسنا/اصفهان فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور گفت: توسعه تجهیزات نظامی دستاورد تلاش‌های داخلی نسل انقلاب است.

امیر سرتیپ علی حدادی سامانی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: رشد و پیشرفت علمی، اقتصادی و نظامی ایران در چهار دهه گذشته قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: رشد و نبوغ کشورمان در این دهه‌های اخیر حاصل همت و تلاش نسل جدید انقلاب بوده که وابستگی‌ها را کاهش داده است.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نظامی اقتدار کشور را به همراه داشته و دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند.

وی با بیان اینکه به پیشرفت‌های کشور بی مهری می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن با سیاه نمایی مشکلات، پیشرفت و نقاط امید را نادیده گرفته و برخی هم در داخل همراهی می‌کنند که نادرست و نابجاست.

امیر سرتیپ حدادی سامانی اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی، اما رشد و پیشرفت‌ها بسیار بیشتر بوده و نباید مغفول بماند.

وی ادامه داد: تجهیزات نظامی و ساخت موشک‌ها توانسته اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی را ارتقا ببخشد.

این فرمانده نظامی ارتش با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو مایه امید و دلگرمی مسئولان و جوانان فعال نظامی خواهد شد و زمینه پیشرفت را توسعه می‌دهد.

وی گفت: حضور در راهپیمایی مثل توسعه نظامی حائز اهمیت است و به اقتدار بین‌المللی می‌انجامد و یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت محسوب می‌شود.

وی انسجام درونی را عامل اساسی در مبارزه با توطئه دشمن خواند و اظهار کرد: تفرقه‌افکنی و ایجاد ناامیدی در جامعه روزنه امید برای دشمن را فراهم می‌سازد.

حدادی سامانی گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز، زمینه‌ساز مشارکت در انتخابات خواهد بود و دشمن را ناامید کرده و شکست می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha