• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402112215884
  • خبرنگار : 50471

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

نماینده مجلس: انقلاب با قدرت در مسیر اهدافش در حال حرکت است

نماینده مجلس: انقلاب با قدرت در مسیر اهدافش در حال حرکت است

ایسنا/همدان نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر اهدافش در حال حرکت است و در این راه باید با حفظ روحیه انقلابی و جهادی و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

رضا تقی‌پور در جمع راهپیمایان نهاوندی، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه‌های دیگر، نشان‌دهنده حمایت و پایبندی آنها به اهداف و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است. حضور گسترده مردم نشان‌دهنده زنده‌ بودن و بالندگی انقلاب مردمی اسلامی است. پیام این راهپیمایی پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی همواره با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و اجازه فتنه‌انگیزی به دشمنان نمی‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: این حضور نشان می‌دهد انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد و با اتکا به قدرت مردم و توکل به خداوند متعال به‌ پیش می‌رود. در مسیر حرکت انقلاب اسلامی باید هوشیار باشیم، چراکه هرچه عمق و اثرگذاری انقلاب بیشتر شود، دشمنان نیز نقشه‌های بزرگتری طراحی می‌کنند و کینه آنها از انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود.

وزیر سابق ارتباطات بیان کرد: انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر اهدافش در حال حرکت است و در این راه باید با حفظ روحیه انقلابی و جهادی و با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم. با توجه به هجمه‌های دشمنان باید مراقب باشیم تا به وحدت و همدلی که از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است، خدشه وارد نشود.

او همچنین گفت: حضور مردم در انتخابات در راستای ارتقای منافع ملی و پیشرفت کشور است و حضور همه سلایق و مشارکت حداکثری باعث آینده بهتر کشور می‌شود. هر کسی تریبونی دارد باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کند و در این راه هم مردم با حضور خود بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند.

به گزارش ایسنا، امروز همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان نهاوند حماسه‌ای تماشایی خلق کردند. نهاوندی‌ها با حضور باشکوه و پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲‌ بهمن، برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار این شهرستان ایجاد کردند. امروز مردم به میدان آمده بودند تا نشان دهند در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همچنان پشتیبان نظام هستند.

نماینده مجلس: انقلاب با قدرت در مسیر اهدافش در حال حرکت است

نماینده مجلس: انقلاب با قدرت در مسیر اهدافش در حال حرکت است

نماینده مجلس: انقلاب با قدرت در مسیر اهدافش در حال حرکت است

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha