• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402112417012
  • خبرنگار : 50037

جشن تکلیف سیاسی رأی‌اولی‌های رزن برگزار می‌شود

جشن تکلیف سیاسی رأی‌اولی‌های رزن برگزار می‌شود

ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن از برگزاری جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی‌اولی‌ رزن این آموزش و پرورش خبر داد.

پرویز علی‌بنده‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تأثیرگذاری دانش‌آموزان در بین خانواده‌ها در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همایش رأی‌اولی‌ها با هدف تبیین جایگاه دانش‌آموزان در خلق حماسه سیاسی در انتخابات، همایش دانش‌آموزان رأی‌اولی‌ رزنی این آموزش و پرورش به صورت مجزا از آموزش و پرورش بخش سردرود با عنوان جشن تکلیف سیاسی برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین منظور روز آینده با هماهنگی‌های صورت گرفته در دو مدرسه دخترانه و پسرانه پایه دوازدهم همایش و جشن رأی‌اولی‌ها با حضور فرماندار شهرستان رزن و نیز سخنران استانی برگزار خواهد شد.

علی‌بنده‌لو از واجد شرایط بودن ۳۰۰ دانش‌آموز رأی‌اولی رزن برای انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از این همایش و جشن سیاسی برای دانش‌آموزان رأی‌اولی این است که با آگاهی و تحقیق در این حماسه بزرگ حضور پرشور داشته و ‌با انتخابی آگاهانه، در مسیر تحولات وآینده کشور نقش مؤثری ایفا کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تشکیل قرارگاه «ایران قوی» و «مشارکت حداکثری» به محض اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش استان تشکیل چنین قرارگاهی را اعلام کرد در آموزش و پرورش رزن ذیل این قرارگاه اقدام به تشکیل جلسه در آموزش و پرورش رزن شد و برای مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی همکاران فرهنگی و نیز دانش‌آموزان رأی‌اولی رزن از هر فرصتی برای تحقق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ترغیب و تشویق جامعه هدف خود در مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کرده‌ایم.

علی‌بنده‌لو با بیان اینکه استاندار همدان نیز روز آینده به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران آموزش و پرورش کل استان در رابطه با انتخابات جلسه خواهد داشت، یادآور شد: برگزاری همایش رأی‌اولی‌ها موجب آن خواهد بود که دانش‌آموزان ضمن حضور پررنگ خود در انتخابات، والدینشان را نیز تشویق و ترغیب به حضور در صحنه انتخابات کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha