• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402112417401
  • خبرنگار : 50177

دبیر منطقه پنج روابط عمومی‌های دانشگاه‌های کشور:

در دنیای رسانه از مبانی فکری انقلاب دفاع کنیم

در دنیای رسانه از مبانی فکری انقلاب دفاع کنیم

ایسنا/لرستان دبیر منطقه پنج روابط عمومی‌های دانشگاه‌های کشور گفت: در دنیای رسانه و جنگ روایت‌ها، روایت اول، درست و صحیح را به مخاطب ارائه دهیم و از مبانی فکری انقلاب دفاع کنیم.

دکتر میثاق حیدری امروز در خصوص برگزاری نشست مدیران روابط عمومی‌های منطقه پنج دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور که در دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: ما روابط عمومی‌ها موظف هستیم در دنیای رسانه و جنگ روایت‌ها، روایت اول، درست و صحیح را به مخاطب ارائه دهیم و از مبانی فکری انقلاب دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه مدت‌هاست یکی از کلیدواژه‌های اصلی مقام معظم رهبری موضوع جهاد تبیین است و معظم‌له به مناسبت‌های مختلف بر لزوم جدی گرفتن این عرصه تأکید دارند، تصریح کرد: التهاباتی که سال گذشته در کشور رخ داد و دامنه آن نیز به برخی دانشگاه‌ها هم کشیده شد و مسائل مختلفی که در دنیا در حال جریان است حتی مسائل جنگ غزه و ... مشخص کرد که جهاد تبیین از نظر مقام معظم رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است و استمرار آرمان‌های انقلاب منوط به حفظ این عرصه و میدان بزرگ است.

دبیر منطقه پنج روابط عمومی‌های دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای دشمن، پمپاژ شبهات، ترفندهای جنگ روانی و حمله به مبانی فکری و ایمانی جامعه، امروز به وضوح به سمت انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی وارد شده و این امر وظیفه روابط عمومی‌ها را که سربازان جبهه مقدم این جهاد هستند سنگین‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: وقتی از جهاد صحبت به میان می‌آید به این معنی است که در مقابل باید جنگی اتفاق بیفتد که جهاد معنا پیدا کند.

حیدری با اشاره به اینکه یکی از اقسام جنگ نرمی که امروز با آن روبه‌رو هستیم و البته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز در دنیا گرفتار یک جنگ هیبریدی در عرصه‌های مختلف شده است، خاطرنشان کرد: یکی از اقسام جنگ نرم، همین جنگ شناختی است؛ در اینجا دانش، بینش، نگرش و منش، تلفیق همه اینها در این جنگ مورد حمله دشمن قرار گرفته است و شناخت و باور افراد دچار تغییر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha