• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402112517733
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه:

دشمن مجبور به تسلیم در مقابل انقلاب ما شده است

دشمن مجبور به تسلیم در مقابل انقلاب ما شده است

ایسنا/کرمانشاه رییس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه به مناسبت روز پاسدار به دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران رفته و از تلاش‌های پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران در این دیدار با بیان اینکه پاسداری از انقلاب خاص پاسدارها نیست و همه اقشار در مواجهه با استکبار در حال پاسداری از دین خدا و اسلام و کشور هستند، گفت: تلاش ها و کاری که شما در سازمان جهاددانشگاهی انجام می‌دهید بسیار ارزشمند و با اهمیت و برای دفاع از انقلاب بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، عظیمی با بیان اینکه در جریان فعالیت‌ها و تلاش‌های سازمان جهاد دانشگاهی هستم، گفت: هرچه حوزه‌های فناوری و دانش بنیان در کشور توانمندتر باشد، در مواجهه با دشمن توانایی بیشتری داریم.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور این توانمندی را نداشت، دشمنان با خیالی آسوده توطئه های خود را علیه ما عملی می کردند و اقدامات بازدارنده امروز مدیون تلاش‌های مجاهدانه عالمان و نخبگان کشور است که دشمن مجبور به تسلیم در مقابل انقلاب ما شده است.

 عظیمی در ادامه با تاکید بر اینکه علاقمندیم ارتباط بیشتری با نخبگان و فناوران در استان داشته باشیم، گفت: توانایی‌های علمی و تخصصی بسیار خوبی وجود دارد که باید از آن استفاده کنیم.

 دکتر مسلم حدیدی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه هم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب این نهاد را مولود مبارک انقلاب می‌دانند، به معرفی فعالیت مختلف این سازمان پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی کرمانشاه به عنوان یکی از سازمان های جامع کشور، صیانت از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تعهد به توسعه و پیشرفت کشور و پایبندی به اخلاق را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و در حوزه‌های فرهنگی، تجاری سازی، پژوهش و فناوری و آموزش و کارآفرینی در استان نقش آفرینی می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به ماموریت‌های این نهاد انقلابی، تصریح کرد: جهادگران همواره خود را موظف به انجام کارهای بر زمین مانده و مغفول می‌دانند.

حدیدی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در بیش از چهار دهه فعالیت خود همواره کوشیده تا به نیازهای کشور پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان، توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی، حمایت از ایده ها و شکل گیری شرکت های دانش بنیان را در اولویت برنامه‌های خود دارد، افزود: در حوزه های کاری مشترک آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha