• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402112518198
  • خبرنگار : 50182

یک مسابقه جهانی برای دانش آموزان ۹ تا ۱۵ ساله/ به نسل آینده نامه بنویسید

یک مسابقه جهانی برای دانش آموزان ۹ تا ۱۵ ساله/ به نسل آینده نامه بنویسید

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل پست استان کرمانشاه از برگزاری پنجاه و سومین دوره مسابقه جهانی «نامه نویسی» از سوی اتحادیه جهانی پست خبر داد و افزود: تمام دانش آموزان ۹ تا ۱۵ سال می توانند در این رقابت جهانی شرکت کنند.

حسین نامداری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری هرساله مسابقه نامه نویسی از سوی اتحادیه جهانی پست، گفت: امسال هم پنجاه و سومین دوره این مسابقات با موضوع «نامه‌ای به نسل آینده درباره دنیایی که امیدوارند به ارث ببرند» در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: تمام دانش آموزان ۹ تا ۱۵ سال در سراسر جهان می توانند در این مسابقه شرکت کنند و در همین راستا از تمام دانش آموزان نوجوان کرمانشاهی برای شرکت در این رقابت جهانی دعوت می کنیم.

مدیرکل پست استان کرمانشاه مهلت ارسال آثار را تا پایان اسفندماه اعلام و تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید نامه های خود را به شکل دست نویس و در قالب دو صفحه و نهایتا ۸۰۰ کلمه نوشته و تمام قواعد نامه نگاری را در آن رعایت کنند.

وی افزود: علاقمندان باید نامه های خود را به واحد روابط عمومی اداره کل پست استان به آدرس کرمانشاه-خیابان شریعتی پست کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

وی افزود: این آثار به شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال شده و پس از بررسی و داوری، پنج اثر از سراسر کشور به عنوان آثار برتر بخش ملی این مسابقه انتخاب می شوند.

وی افزود: این پنج اثر برتر نیز پس از ترجمه به کشور سوییس محل اتحادیه جهانی پست ارسال شده و نفرات اول تا سوم جهان در این رقابت معرفی می شوند.

نامداری خاطرنشان کرد: سال گذشته نامه یک دانش آموز جوانرودی توانست عنوان اول کشور را از آن خود کند.

وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای شرکت ملی پست به آدرس www.post.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۸۸۵۲۶۵۶۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

نامداری خاطرنشان کرد: در خود استان هم علاقمندان می توانند با شماره ۳۷۲۷۵۵۷۷-۰۸۳ تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در خصوص نگارش و نحوه ارسال آثار کسب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha