• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112618706
  • خبرنگار : 50295

استاندار زنجان:

تلاش مردم ایران، ایستادن بر روی پای خود است

تلاش مردم ایران، ایستادن بر روی پای خود است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: از لحاظ سخت‌افزاری پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم ولی همه در امتداد حرکت مردم است و اگر مردم نباشند انگار هیچ چیزی نداریم.

محسن افشارچی امروز (پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه) در همایش حماسه حضور، با بیان اینکه اگر در جایگاه خود تحلیل نداشته باشیم کار سخت می‌شود، اظهار کرد: اگر نتوانیم برای خود تحلیل داشته باشیم در زمان خاص و در جایگاه لازم نخواهیم بود.

وی افزود: فکر و تصور درباره خانواده را باید درباره ملت نیز داشته باشیم، قوام گرفتن یک ملت نیاز به ۲۰۰ الی ۳۰۰ سال زمان دارد. وجود ما در این نقطه نتیجه ۲۰۰ الی ۳۰۰ سال مبارزه در کشور برای استقلال بوده است.

این مسئول با اشاره به مسائلی همچون شهادت امیرکبیر، کودتای ۲۸ مرداد، جنگ جهانی، اشغال ایران و ملی شدن صنعت نفت که یک تجربه ملی بوده و قامت ملت آن را تجربه کرده است، تصریح کرد: در همه این موارد مسئله استقلال وجود داشته و تلاش مردم ایران این است که روی پای خود بایستند و بعد به یک نقطه عطف که انقلاب اسلامی است برسیم. 

افشارچی با بیان اینکه برای نقطه‌ای که ایستاده‌ایم خون‌های زیادی داده شده است، ادامه داد: نماینده مجلس در ایجاد تغییر مهم است و مجلس در کلان خیلی تاثیرگذار است؛ هر نماینده‌ای که تواناتر بوده و سیستم دیوان‌سالار جمهوری اسلامی را بفهمد در استان موثرتر خواهد بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر برای شکل گرفتن و قوام مملکت فکر می‌کنیم باید کاری انجام دهیم و باید از همین مسیر استفاده کرده و نماینده خوب انتخاب کنیم، گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات بالای ۵۵ درصد باشد پیچ تحریم را رد خواهیم کرد، هر چقدر بیشتر پای کار باشیم فشارها کمتر خواهد شد.

وی خطاب به مردم با بیان اینکه در حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۱۵۰ نفر کاندیدا حضور دارد، یعنی اجازه انتخاب ۱۵۰ سلیقه دارید، گفت: از شما می‌خواهم همه در انتخابات شرکت کنید زیرا موجب می‌شود چرخ‌های کشور و استان بهتر بچرخند و فشار از روی حاکمیت و  جمهوری اسلامی برداشته شود. از لحاظ سخت‌افزاری پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم ولی همه در امتداد حرکت مردم است و اگر مردم نباشند انگار هیج چیزی نداریم.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز گفت: در ۲۲ بهمن‌ماه یک بار دیگر ثابت شد که در کشوری زندگی می‌کنیم که مردم پایه‌ترین حکومت دنیا است و در ۱۱ اسفندماه نیز یقینا بار دیگر مردم این همت خود را به عرصه ظهور خواهند رساند.

علی اسماعیلی خاطرنشان کرد: در استان ۴۰ هزار نفر رأی‌اولی حضور دارد که امیدواریم آنها با شور انتخاباتی نشاط لازم را به انتخابات بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha