• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402112719156
  • خبرنگار : 50228

بنی‌تمیم خبر داد

افتتاح ۲۲ پروژه ورزشی دیگر در خوزستان تا پایان سال

افتتاح ۲۲ پروژه ورزشی دیگر در خوزستان تا پایان سال

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲۲ پروژه ورزشی دیگر تا پایان سال در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای آنها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است. 

حمید بنی تمیم امروز ۲۷ بهمن ماه در آیین افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان شوش اظهار کرد: این استخر پس از ۷ سال تعطیلی به بهره‌برداری رسید. قبل از هر چیزی بابت تاخیر ایجاد شده در ساخت این استخر عذرخواهی می‌کنم. تعلل در روند بازسازی استخر دلیل داشت که از جمله آن، مشکلات تامین اعتبارات مالی و گاها مشکلات قانونی بود. 

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: شوش جزو معدود شهرستان ها در استان خوزستان است که در هشت سال گذشته هیچ پروژه جدیدی در آن تعریف نشده بود و ما در تلاش هستیم عقب ماندگی موجود را به کمک مسوولان محلی جبران کنیم. امسال پنج میلیارد تومان از اعتبارات ملی را برای تامین و تجهیز اماکن شوش گذاشته ایم. ضمن این که یک زمین چمن مصنوعی نیز در این شهر به بهره برداری رسید و تا پایان سال هم یک زمین دیگر به افتتاح خواهد رسید. پیست اسکیت شوش هم تا پیش از پایان سال بازسازی می شود. امیدوارم در حد توان بتوانیم به توقعات موجود جامعه عمل بپوشانیم. 

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که از تمام کسانی که در راستای تامین اعتبارات تنها استخر شهرستان شوش به ما کمک داشتند قدردانی می‌کنم، گفت: ۲۲ پروژه ورزشی دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید که مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای آن ها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است. 

به گزارش ایسنا، همچنین سیدمجید سید مومنی مدیرکل امور مجلس و هماهنگی های وزارت ورزش و جوانان در آینن افتتاح استخر شوش، اظهارکرد: با توجه به پیگیری های مدیرکل ورزش خوزستان نماینده و فرماندار شهر شوش، دغدغه مردم این شهر از بابت داشتن یک استخر رفع شد. در ادامه نیز امروز سه چهار پروژه دیگر امروز در خوزستان به بهره برداری می رسد. 

وی ادامه داد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند. 

این مسوول وزارت ورزس و جوانان گفت: دیگر دغدغه های ورزشی شهر شوش نیز در اولین فرصت در وزارت ورزش بررسی خواهد شد. امیدوارم طرح آمایش هم تا سال آینده عملیاتی شود و پس از آن با هماهنگی مدیران کل ورزش در استان ها، دغدغه های استان و شهرها بررسی می شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha