• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402112719266
  • خبرنگار : 50660

شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی دو امر مهم در تبلیغات انتخاباتی است

شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی دو امر مهم در تبلیغات انتخاباتی است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی همراه با تقوا و حفظ وحدت و ارزش‌های دینی باید در تبلیغات نامزدهای مجلس شورای مدنظر قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز، ۲۷ بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با توجه به احادیث، یکی از ویژگی اهالی بهشت را ترک نشدن نماز جمعه آن‌ها دانست و اظهار کرد: روز جوان نزدیک است و جوانان باید با الگوگیری از حضرت علی اکبر علیه السلام، قدم در راه تقوای الهی قرار دهند.

وی همچنین عبادت از روی یقین و کیفیت بخشی به عبادات با الگو گرفتن از حضرت علی بن ابی‌طالب را از ویژگی‌های راستین مسلمانان دانست و افزود: با توجه به احادیث سه ویژگی جامعه متمدن که باید توجه ویژه به آن شود، شبکه سازی در کنار عمق بخشی و وحدت آفرینی در جامعه است.

نکونام پر محتوا کردن جامعه با فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی را از راه‌های تحقق عمق بخشی در جامعه دانست و تصریح کرد: جامعه با فرهنگ جامعه‌ای است که دستورهای علوی در آن زنده باشد و جامعه ما با جدیت و فعال در این امور، هر کدام از مردم به نوبه خودشان نقش آفرینی می‌کنند.

وی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را ضرورت جامعه دانست و تصریح کرد: این امر تا حدود قابل توجهی در جامعه ما با همکاری مردم در عرصه‌های اقتصادی شکل گرفته است ولی هنوز راه زیادی مانده است تا به سرحد مقاومت برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شکرگزاری ۴۵ سالگی انقلاب را مسرت بخش و امیدآفرین بیان کرد و از مردم و مسئولین برگزاری این حرکت بزرگ فرهنگی و اجتماعی تشکر کرد.

نکونام در ادامه از برگزاری جلسه با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: تبلیغات باید به گونه‌ای باشد که شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی همراه با تقوا و حفظ وحدت و ارزش‌های دینی باشد.

وی همچنین برگزاری انتخابات خداپسند و به انجام رسیدن رای‌گیری‌ها به صورت سالم و پاک را مهم دانست و گفت: نماینده‌های خبرگان خود نمادی از تقوا هستند و اطرافیان و طرفداران آنها نیز باید شان کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری را حفظ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha