• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402112920803
  • خبرنگار : 50180

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

فرهنگیان گرمابخش تنور انتخابات می‌شوند

فرهنگیان گرمابخش تنور انتخابات می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای ترغیب دانش‌آموزان و خانواده‌ها به مشارکت گسترده در انتخابات، گفت: فرهنگیان گرمابخش تنور انتخابات می‌شوند.

سلمان محمدی، امروز(۲۹ بهمن) در همایش انتخابات، مشارکت حداکثری، فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو که با حضور جمعی از مدیران و معاونین مدارس کرمانشاه برگزار شد، با دعوت از فرهنگیان برای مشارکت گسترده در انتخابات یازدهم اسفند، اظهار کرد: انتظار داریم فرهنگیان در کنار مشارکت گسترده در انتخابات، دانش آموزان و خانواده‌های آنها را نیز به حضور گسترده در پای صندوق های رای ترغیب کنند.

محمدی تاکید کرد: با برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای می‌توانیم به شکل‌گیری یک مجلس قوی و رسیدن به ایران قوی امیدوار باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: حضور حداکثری ما در پای صندوق‌های اخذ رای زمینه ساز حل مشکلات فعلی کشور که مهمترین آنها مشکلات اقتصادی است، خواهد شد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه فرهنگیان باید اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات را برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها تبیین کنند، اظهار کرد: رسالت مهم آموزش و پرورش در کنار ترغیب مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای، تلاش در جهت انتخاب نمایندگان اصلح است.

وی افزود: در تلاشیم تا با تبیین ویژگیهای یک نماینده خوب، جامعه را به سمت انتخاب چهره های مومن، انقلابی و توانمند سوق دهیم تا شاهد راهیابی چهره های متعهد و متخصص به مجلس باشیم.

محمدی با بیان اینکه آموزش و پرورش ورود مصداقی به عرصه انتخابات نخواهد داشت، گفت: حق نداریم از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان یکی از مجریان برگزاری انتخابات پای کار است، گفت: از همه ظرفیت های دستگاه تعلیم و تربیت در استان برای برگزاری مطلوب انتخابات استفاده خواهیم کرد.

محمدی ادامه داد: مجموعه آموزش پرورش در کنار دعوت به حضور گسترده مردم در انتخابات، تمامی امکانات خود اعم از فضاهای آموزشی و نیروی انسانی را برای برگزاری مطلوب انتخابات پای کار آورده است.

 انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha