• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402113021381
  • خبرنگار : 50225

عضو شورای شهر اهواز:

حضور در انتخابات، نماد برخورداری حاکمیت از پشتیبانی قوی مردمی است

حضور در انتخابات، نماد برخورداری حاکمیت از پشتیبانی قوی مردمی است

ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز گفت: دشمن با تبلیغات خود، تلاش زیاد و مضاعفی برای حضور نیافتن مردم در انتخابات داشته است تا آنچه به عنوان نماد حاکمیت ما است، را خدشه‌دار کند اما هدف‌گذاری نادرستی انجام داده‌اند.

غلامرضا شانه‌سازان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت شرکت مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری و اعتماد مردم به کشور و حاکمیت است.

وی افزود: حضور در انتخابات، نماد برخورداری حاکمیت از پشتیبانی قوی مردمی برای نشان دادن در عرصه‌های بین‌المللی است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: دشمن با تبلیغات خود، تلاش زیاد و مضاعفی برای حضور نیافتن مردم در انتخابات داشته است تا آنچه به عنوان نماد حاکمیت ما است، را خدشه‌دار کند اما هدف‌گذاری نادرستی انجام داده‌اند. 

شانه‌سازان بیان کرد: مردم ایران برای اینکه مشت کوبنده‌ای به دهان دشمن بزنند، باید نسبت به ادوار گذشته حضور فعال‌تری در انتخابات داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم ما همیشه نشان داده‌اند در بزنگاه‌ها با تشخیص درست خود و لطف خداوند، در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته‌اند. هر چند مشکلات فراوانی در اقتصاد وجود داد و دشمن این مسائل را تبلیغ می‌کند اما مردم ما فهیم هستند و امیدواریم حضور پرنشاط و موثری در انتخابات داشته باشند.

نخبگان، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنند 

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به نقش نخبگان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در جنبه‌های سیاست خارجی نسبت به دوره قبلی انتخابات، پیروزی چشمگیری در مواردی از جمله برجام و محور مقاومت داشته است و نخبگان باید این دستاوردها را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: دولت قبل، همه چیز را به برجام مرتبط کرده بود و خروجی ملموسی که نماد عزتمندی کشور باشد، نداشته یا ضعیف بوده است اما در این دوره، این نماد به شدت خود را نشان داد و باید نخبگان این موضع را برای مردم تشریح دهند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha