• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402113021403
  • خبرنگار : 50038

آغاز عملیات اجرایی مگاپروژه نهضت ملی مسکن ملایر

آغاز عملیات اجرایی مگاپروژه نهضت ملی مسکن ملایر

ایسنا/همدان امروز عملیات اجرایی پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن در شهرک «ایمان و امید» شهر ملایر، واقع در ابتدای جاده اسلامشهر با اعتباری افزون بر ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که مهم ترین بخش برنامه‌های سفر استاندار همدان محسوب می‌شود.

فرماندار ملایر در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه گفت: این پروژه که به عنوان یکی از شاخص‌ترین اقدامات مسکن کشور است، در قالب دو شهرک جدید «ایمان و امید» و در زمینی به وسعت ۵۱۵ هکتار به صورت ویلایی طراحی شده است و تقدیم مردم و جوانان ملایر می‌شود.

سلمان اسماعیلی با بیان اینکه با اجرای این دو شهرک، کمبود زمین مسکونی در شهر ملایر مرتفع و قانون جهش تولید مسکن و جوانی جمعیت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در تأمین زمین مورد نیاز در شهر ملایر وجود ندارد.

فرماندار ملایر مطرح کرد: امروز با حضور استاندار همدان پروژه عظیم شهرک‌های جدید ایمان و امید ملایر به عنوان یکی از بزرگترین اقدامات نهضت ملی مسکن کشور کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: دو شهرک جدید ایمان و امید در زمینی به وسعت ۵۱۵ هکتار تعریف شده و با اجرای آنها تکالیف قانون جهش تولید مسکن و جوانی جمعیت به طور کامل در ملایر اجرا می‌شود همچنین افتتاح چندین پروژه زیرساختی، عمرانی، اقتصادی و گردشگری از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار همدان به ملایر بود.

در ادامه استاندار همدان، مگا پروژه نهضت ملی مسکن ملایر را در سطح استان بی‌نظیر دانست و گفت: این پروژه می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت مضاعف ملایر شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه همه مدیران در شورای تأمین مسکن با حساسیت خاصی پروژه نهضت ملی مسکن ملایر را دنبال می‌کردند، افزود: حدود ۹۰۰۰ قطعه زمین برای احداث واحدهای مسکونی در فاز اول با درنظر گرفتن تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای هر متقاضی در این پروژه عظیم احداث خواهد شد که نقش مهمی در بحث رفع مشکل مسکن و جوانی جمعیت دارد.

به گزارش ایسنا؛ امروز ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر در محل شهرک ولیعصر(عج)، در زمینی به مساحت ۱۶۲۰ مترمربع، در سه طبقه با مساحت کلی ۹۰۰ مترمربع، با سازه اسکلت بتنی، در مجموع با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با حضور استاندار همدان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان کلنگ‌زنی شد و پیش‌بینی اتمام این پروژه ۱۸ ماهه است.

آغاز عملیات اجرایی مگاپروژه نهضت ملی مسکن ملایر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha