• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402120100225
  • خبرنگار : 50598

یک مسئول در استانداری مرکزی:

پیمانکار بیمارستان ولیعصر اراک، هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

پیمانکار بیمارستان ولیعصر اراک، هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: یک تیم کارشناسی از نهادهای مختلف اجرایی و نظارتی مشخص شود تا ظرف مدت یک هفته گزارشی در رابطه با ادامه همکاری یا قطع همکاری با پیمانکار پروژه، به شورای فنی استان ارائه دهند.

علی اکبر اسدی، اول اسفند در جلسه شورای فنی استان مرکزی اظهار کرد: نکته مثبت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) این است که این پروژه را با ۵۶ درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و به ۹۸ درصد رسانده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه اجرایی پروژه بیمارستان ولیعصر باید زودتر تعیین تکلیف شود گفت: کل استان آمادگی دارد که این کار را جمع کند. همه استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است تا کار جمع شود ولی اولویت ما گرفتن یک تصمیم درست است.

اسدی اضافه کرد: برنامه ما این است که در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در اوایل سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز اظهار کرد: با وجود این پیمانکار، پروژه تا یکسال دیگر هم به بهره برداری نمی‌رسد. پیمانکار حاضر چهار بار تعهد کتبی داده است که پروژه را تحویل دهد ولی هنوز این مهم انجام نشده است.  

امانی گفت: ابتدا قرار بود پروژه در مردادماه تمام شود و سپس قرار بود آبان تحویل شود، بعد تصمیم گرفته شد ۲۷ بهمن به سرانجام برسد ولی نرسید. نظر ما این است که از مبلغ قرارداد پیمانکار کسر و قرارداد او فسخ شود.

عبدالرسول مهجوریان، پیمانکار بیمارستان ولیعصر(عج) نیز اظهار کرد: تمام کارها صورتجلسه دارد و من بیش از تعهداتم‌ کار انجام دادم. مشکل اینجاست که کارفرما به دنبال پول نمی‌رود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه در رابطه با آخرین وضعیت فنی پروژه‌های مسکن ملی نیز به صورت کارشناسی بحث شد و پیشرفت فیزیکی پروژه ۸۱۰۰ واحدی شهر اراک، در مجموع ۱۱ درصد عنوان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha