• جمعه / ۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120402346
  • خبرنگار : 50593

امام جمعه موقت ساری:

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران رقابتی‌ترین انتخابات دنیا است

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران رقابتی‌ترین انتخابات دنیا است

ایسنا/مازندران امام جمعه موقت ساری به رویداد سیاسی که در ۱۱ اسفند ماه در پیش داریم اشاره کرد و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران رقابتی‌ترین انتخابات در دنیا است.

حجت الاسلام محمدرضا نصوری ۴ اسفند ماه در نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: باید بتوانیم با استفاده از تقوا از هر گونه گناه دوری و در جامعه اثرگذار باشیم.

وی با اشاره به مناسبت‌های ویژه ملی و معنوی در کشور، اظهار کرد: ولادت حضرت علی اکبر مصادف با روز جوان است که در طول دوران اسلام، پیامبر و امامان معصوم به جوانان اعتماد کرده و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن هم جوانان تحول آفرین و اثرگذار هستند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه جوان امروزی زیبا دوست است و دولت کریمه را می‌بیند، افزود: تمدن نوین اسلامی که امسال در ششمین سال بیاینه گام دوم انقلاب هستیم؛ جوانان در کنار شجاعت و شهامت، نوگرایی، فداکاری و تحولگرایی در جامعه اثرگذارند.

حجت الاسلام نصوری روز نیمه شعبان را مصادف با روز سربازان گمنام یاد کرد و گفت: سربازان گمنام ما در وزارت اطلاعات با ایجاد امنیت، پیشگیری جریانات انحرافی و جهت‌دهی گروه‌های هدف به صورت گمنام تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی به ازای هر صندلی ۵۱ نفر رقابت می‌کنند، افزود: بستر امنیت و نشاط اجتماعی وجود دارد و با توجه به اینکه رای مردم حق الناس است؛ مسئولین باید از رای‌ها مراقبت کنند و مردم هم با مشارکت حداکثری مانند ۲۲ بهمن امسال حماسه آفرین باشند.

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید براینکه با داشتن حجت شرعی باید رای دهیم، تصریح کرد: شنیده‌ایم برخی نمایندگان هزینه‌هایی می‌کنند که لازم است ناظرین دقت نظر بیشتری داشته باشند تا افرادی به خانه ملت بروند که شایسته و اصلح باشند.

وی خطاب به نامزدهای انتخابات نمایندگی مجلس گفت: نمایندگان با رعایت تقوا، رقابت سالم، وعده‌های درست بیان نقاط قوت و چاره‌اندیشی برای رفع ضعف‌ها، پرهیز از اسراف، ترجیح منافع ملی و پرهیز از نگاه شخصیتی و جناحی خود را معرفی کنند.

امام جمعه موقت ساری با توصیه براینکه افرادی که در این رقابت‌ها موفق شدند باید بعد از این هم در کنار مردم باشند، خاطرنشان کرد: لازم است نمایندگان پای درد و دل مردم بنشینند و به رفع مشکلات بپردازند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه دشمن در طول انقلاب اسلامی بحران‌هایی را بر جمهوری اسلامی تحمیل کرد، گفت: انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴ دهه ایستادگی کرد و همچنان در حال پیشرفت است.

وی به مقاومت مردم غزه اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیست در این مبارزه رو به انزوا رفته است و شرم باد به برخی کشورهای عربی که حامی صهیونیست هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha