• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402120805218
  • خبرنگار : 50553

استاندار قزوین: 

با خرید و فروش آرا در قزوین برخورد جدی خواهد شد

با خرید و فروش آرا در قزوین برخورد جدی خواهد شد

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در خصوص تخلفات انتخاباتی گزارشاتی رسیده و دستگاه‌های امنیتی در حال رسیدگی هستند و رصدهای اطلاعاتی انجام می‌دهند خصوصاً دادگستری کل استان به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند و قطعاً پرونده قضایی برای کسانی که رأی می‌فروشند و  کاندیداهایی که اقدام به خرید آرا می‌کنند، تشکیل خواهد شد. 

محمدمهدی اعلایی امروز ۸ اسفند در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده هیأت‌های نظارت و اجرایی آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات باشکوه دارند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: مباحث مربوط به امنیت انتخابات امروز در جلسه مشترک شورای تأمین استان و شورای تأمین شهرستان‌های استان مورد بازبینی، دقت و توجه قرار گرفت و مقوله امنیت انتخابات کاملاً تحت تسلط نیروهای امنیتی و انتظامی استان قرار دارد. 

استاندار قزوین بیان کرد: آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات امن در تمام حوزه‌های انتخابیه در شهرستان‌های استان برقرار است و نیروی انتظامی و سپاه در تأمین امنیت حوزه‌های اخذ رأی به شکل مشارکتی اقدام خواهند کرد. 

وی تصریح کرد: در مورد مباحث رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، بازرسی انتخابات، هیأت‌های اجرایی در کنار هیأت‌های نظارتی فعالیت خواهند کرد؛ همچنین اقداماتی که دستگاه قضایی در این خصوص به شکل ویژه انجام می‌دهد نظارت بر تخلفات است تا انتخابات به نحو عادلانه برگزار شود. 

اعلایی گفت: موضوع دیگری که امروز در شورای تأمین استان مطرح و دستگاه امنیتی برای ورود به آن به صورت جدی مأمور شد، بحث خرید و فروش آراست که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان شرایط فعلی را رصد کرده‌اند و از امروز نیز به شکل جدی‌تری این موضوع را رصد می‌کنند تا اگر چنین تخلفی وجود داشت با کسانی که اقدام به فروش رأی می‌کنند و کسانی که در جهت خرید رأی اقداماتی انجام می‌دهند به صورت جدی برخورد شود. 

وی در پایان اظهار کرد: در خصوص تخلفات انتخاباتی گزارشاتی رسیده و دستگاه‌های امنیتی در حال رسیدگی هستند و رصدهای اطلاعاتی انجام می‌دهند خصوصاً دادگستری کل استان به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند و قطعاً پرونده قضایی برای کسانی که رأی می‌فروشند و  کاندیداهایی که اقدام به خرید آرا می‌کنند تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha