• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120905574
  • خبرنگار : 50646

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خبرداد

انجام ۴۶ مورد گشت زنی و برف روبی ناوگان خودرویی آتش‌نشانی رشت

انجام ۴۶ مورد گشت زنی و برف روبی ناوگان خودرویی آتش‌نشانی رشت

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه از ابتدای بارش برف آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل بودند، گفت: ۴۶ مورد گشت‌زنی و برف‌روبی ناوگان خودرویی آتش‌نشانی در رشت انجام شد.

شهرام مومنی شامگاه هشتم اسفند ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی رشت در برف، اظهار کرد: از ابتدای هشدار مرتبط با هواشناسی و بارش برف، آماده‌باش آتش‌نشانان و تیم‌های عملیاتی ۱۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تمامی تجهیزات امدادی و دقت بیشتر در رفع سریع نواقص احتمالی اعلام شد.

وی با اشاره به امداد رسانی و پوشش ۵۴ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان، افزود: از دقایق اولیه بارش برف ۴۶ مورد گشت‌زنی و برف‌روبی ناوگان خودرویی با تعویض شیفت‌های حدودا دو ساعته تیم‌های عملیاتی انجام شد. 

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به مهار آتش سوزی در سه باب منزل مسکونی و یک مورد تجاری، ادامه گفت: سقوط پنج اصله درخت بر روی خودروهای پارک شده، سقوط ۱۱ اصله درخت در خیابان و نیز ۱۰ مورد قفل درب و محبوس شدن شهروندان از شاخص‌ترین حوادث در ۴۸ ساعت گذشته بوده است.

مومنی با تاکید براینکه همیشه در روزهای سخت آتش‌نشانان و تیم‌های امدادی در آماده باش و دور از خانه و خانواده خود هستند، تصریح کرد: جا دارد از صبر و تلاش خانواده‌های آنها بسیار تقدیر کنیم چرا که در روزهای سخت و در نبود همسر و یا پدر بار مسئولیت زندگی و رفع مشکلات را به دوش می‌کشند.

وی درباره سایر موارد آتش‌سوزی، خاطرنشان کرد: حوادث و آتش سوزی‌های دیگر شامل یک مورد آتش سوزی خودرو، ۹ مورد محبوس شدن در آسانسور، سه مورد رهاسازی خودروهای آسیب دیده و ۱۰ مورد از دیگر خدمات به شهروندان اشاره کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت تاکید کرد: در ۴۸ ساعت گذشته گزارشی مبنی بر حـوادث جانی دریافت نشده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha