• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402120905803
  • خبرنگار : 71295

برای ایران قوی در انتخابات شرکت کنیم

برای ایران قوی در انتخابات شرکت کنیم

ایسنا/بوشهر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: خانواده‌ی شهدا همیشه با حضور در انتخابات پیشتاز خواهند بود.

پروین خوشبخت، ضمن اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند اظهارکرد: همه ما به خوبی می‌دانیم که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت دینی و انقلابی نظام و موقعیت شرایط حساسی که ایران در جهان دار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: انتخابات یک حماسه و حرکت مهم و سرنوشت‌ساز است حضور همه‌جانبه و گسترده مردم در انتخابات نشان از شعور سیاسی و مسئولیت‌شان در قبال جامعه می‌باشد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری سبب تقویت نظام و قطعاً باعث یأس و ناامیدی دشمن می‌شود افزود: خانواده‌ی شهدا همیشه با حضور در انتخابات پیشتاز خواهند بود.

برای ایران قوی در انتخابات شرکت کنیم

این خواهر شهید تصریح کرد: همان‌گونه که در سالیان قبل با اتحاد و همدلی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب‌شان دوشادوش برای دفاع از انقلاب و کیان نظام جمهوری اسلامی به پا خواستند اکنون نیز با حضور حداکثری خود باعث شور اتحاد و همدلی و یکپارچگی خواهند بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر، خاطرنشان کرد: ما برای خون شهدا، ایران قوی، ایران انقلابی  و ایران اسلامی و برای تلاش‌ها و زحماتی که امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی در مسیر به ثمر نشستن این انقلاب و اقتدار نظام کشیدند در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از خانواده‌ی شهدا ایستاده‌ایم و پیام خود را مبنی بر حضور در این انتخابات خواهیم داد و گفت: ۱۱ اسفند به عنوان یک رویدادی که باعث ناامیدی دشمن و یاس دشمن می‌شود در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

خوشبخت با اشاره به اینکه با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و داخلی که در انتظار هستند صحنه این انتخابات ضعیف و بدون حضور نشان دهند گفت: برای تثبیت، اقتدار نظام و پاسداری از کانون شهدا در انتخابات حضور خواهیم‌ داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha