• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402121006775
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی ۶۰ اکیپ عملیاتی برای پایداری شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد در روز انتخابات

آمادگی ۶۰ اکیپ عملیاتی برای پایداری شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد در روز انتخابات

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی ۶۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی و ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با استعداد نیرویی ۲۶۰ نفر از پرسنل صنعت برق استان در راستای حفظ پایداری شبکه توزیع برق برای برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی خبر داد.

محمد مرادی روز پنجشنبه دهم اسفندماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران افزود: ضمن دعوت به مشارکت حداکثری مردم شریف استان در انتخابات افزود: صنعت برق استان به نوبه خود برنامه ریزی و تدارکات لازم در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات را پیش بینی کرده است.

وی ضمن تاکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه های توزیع برق استان در حال حاضر اظهارکرد: به جهت افزایش اطمینان و پایداری شبکه برق استان در روز رأی گیری و تا پایان فرآیند شمارش آراء، مرخصی کلیه پرسنل صنعت برق استان، لغو و اکیپ های عملیاتی این شرکت در سطح استان در حالت آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های پدافندی و لزوم تجهیز کلیه مراکز حساس و حیاتی به مولدهای تأمین برق اضطراری، کلیه فرمانداری های استان با همکاری استانداری به دستگاه های دیزل ژنراتور مجهز و آماده به کاری آنها توسط همکاران صنعت برق استان مورد بررسی قرار گرفته است.

مرادی با اشاره به آماده به کاری گروه های پیمانکاری همکار شرکت توزیع برق استان برای مواقع اضطرار و حوادث احتمالی بیان داشت: در سطح استان و مدیریت های برق نواحی این شرکت تیم های عملیاتی پیمانکاران فراخوان شده و علاوه بر اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع برق استان، این ظرفیت هم برای حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با توجه  به اهمیت صنعت برق در انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرآیند رای گیری جهت هماهنگی و کنترل هر چه بهتر پایداری شبکه، جلسات کارگروهی مدیران ستادی و شهرستانی در شرکت برگزار شده و هماهنگی های لازم با استانداری و فرمانداری های شهرستانها نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha