• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402121006987
  • خبرنگار : 71291

بیانیه اساتید دانشگاه اصفهان در خصوص انتخابات و حماسه حضور ملت

بیانیه اساتید دانشگاه اصفهان در خصوص انتخابات و حماسه حضور ملت

ایسنا/اصفهان ۳۲۰ نفر از استادان دانشگاه اصفهان با صدور بیانیه‌ای تنها راه حل علمی و منطقی مشکلات و نیز حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و ارتقاء جایگاه ایران در نظم جدید جهانی را استفاده از حق انتخاب و شناخت و انتخاب افراد کاردان و دلسوز دانسته و از مردم عزیز و آگاه جهت حضور پرشور در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: بر همه نخبگان و تحلیلگران روشن و مبرهن است که ایران عزیز برای ایفای نقش ویژه در عرصه جهانی نیازمند قدرت نرم اجتماعی است که تنها با حضور و مشارکت مردم و کُنشگری فعال و آگاهانه اجتماعی سیاسی آحاد جامعه حاصل می‌شود.

در این بیانیه تصریح شده است: ما استادان دانشگاه نیز همچون شما به مشکلات متعدد اقتصادی همچون تورم، مسکن، اشتغال، کاهش ارزش پول ملی و مشکلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور که طی سال‌ها سوء مدیریت، فرصت‌سوزی و تصمیمات غیرکارشناسی و نیز تحریم‌های ظالمانه بر شانه مردم عزیزمان سنگینی می‌کند، مُعترف و عمیقا متأسفیم و با تمام وجود آن را حس می‌کنیم و برای حل آنها در کشور عزیزمان و در کنار شما ایستاده‌ایم.

استادان دانشگاه اصفهان در بیانیه خود تاکید کردند: صادقانه و دلسوزانه و فارغ از گرایشات سیاسی و فکری مختلف می‌گوییم که هیچ یک از این مشکلات با کناره‌گیری از مشارکت سیاسی و قهر با صندوق رای قابل حل نیست، بلکه با استناد به همه نظرات علمی و تجارب تاریخی بطور قاطع می‌گوییم که عدم مشارکت باعث تعمیق و توسعه مشکلات بویژه در حوزه امنیت کشور می‌شود.

در بیانیه استادان دانشگاه اصفهان آمده است: با درک همه مشکلات و با نگاه به ظرفیت‌های کشور و توجه به تهدیدها و فرصت‌های بی‌سابقه بین‌المللی، تنها راه حل علمی و منطقی مشکلات و حفظ امنیت و تمامیت ارضی و ارتقاء جایگاه ایران در نظم جدید جهانی را استفاده از حق انتخاب، شناخت و انتخاب افراد کاردان و دلسوز می‌دانیم و از مردم عزیز می‌خواهیم تا همچون همیشه در کنار هم در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات ۱۱ اسفند مشارکتی پرشور داشته باشیم.

تنها راه حل علمی و منطقی مشکلات و حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور انتخاب افراد کاردان است

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha