• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402121007032
  • منبع : نمایندگی خوزستان

پیام رئیس دانشگاه شهید چمران برای مشارکت دانشگاهیان و مردم خوزستان در انتخابات

پیام رئیس دانشگاه شهید چمران برای مشارکت دانشگاهیان و مردم خوزستان در انتخابات

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی از دانشگاهیان و مردم خوزستان برای مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، در پیام دکتر علی‌محمد آخوندعلی، آمده است:

دانشگاه‌ها همواره به سبب رسالتی که در جایگاه مسئولیت اجتماعی دارند نقشی بی‌بدیل در آگاهی‌بخشی نسبت به رویدادها در عرصه حکمرانی و تضمین‌کننده مشارکت مردم و حضور آگاهانه جامعه ایفا می‌نمایند و این نقش بسیار تعیین‌کننده و اثرگذار بوده است.

انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی جمهوریت و مردم‌سالاری دینی برای کارآمدی بهتر ساختار حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوه‌ای از استحکام پایه و اساس مردمی نظام و نمادی از تأثیر مسئولیت مردم برای تعیین سرنوشت است.

تحقیقاً اقتدار امروز کشور در بسیاری از عرصه‌ها محصول تلاش همه دلسوزان و نخبگان و مرهون حضور مردم و مقاومت خستگی‌ناپذیر آنها در همة صحنه‌ها علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی است اگرچه بخش اعظم آن در اثر تحریم و نگاه تنگ‌نظرانه دشمنان به پیشرفت و اقتدار ایران می‌باشد. بهترین راهبرد برای بی‌اثر ساختن تحریم‌ها و رسیدن به پیشرفت و سرآمدی و تثبیت اقتدار حضور حداکثری در انتخابات است و این تنها با رأی هر ایرانی که به آینده امید دارد محقق و ممکن می‌شود.

مردم آگاه، انقلابی و ولایت‌مدار خوزستان با تنوع اقوام و فرهنگ‌ها در دوستی و مهرورزیدن به سرزمینی که مهد تمدن، فرهنگ، ادب و دروازه تشیع بوده است همواره بر مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات وحدت نظر داشته‌اند.

حال که در آستانه برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم با تأکید رهبر فرزانه انقلاب برای حضور پررنگ مردم در انتخابات و تحقق انتخاباتی پرشور با محوریت چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت از سوی معظم له، انتظار آن است که همه دلسوزان نظام با مشارکت آگاهانه و حداکثری خود با انتخاب گزینه‌های مؤمن، متعهد، کارآمد، خدوم، متخصص و دلسوز در رفع مشکلات و چالش‌های موجود و تحقق انتخاباتی پرشور همت گمارند.

تقارن کنگره ملی بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان خوزستان با انتخابات در اسفندماه، پیامی آشکار و روشن از سوی شهدا برای مشارکت حداکثری آحاد مردم خوزستان و ادای دین به آنهاست.

اینجانب از همه دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه‌های استان خوزستان و همه اقشار مردم صمیمانه می‌خواهم جهت پاسداشت خون شهدا، و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری با حضور خود در ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق و امید بدخواهان را به یاس و ناامیدی بدل سازند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha