• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402121107130
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/برای وطن/

فرماندار کاشان: مردم، انتخاب را به ساعت پایانی موکول نکنند

فرماندار کاشان: مردم، انتخاب را به ساعت پایانی موکول نکنند

ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: مردم شهرستان کاشان که در همه صحنه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شرکت داشته‌اند، از همین ساعت اول به پای صندوق‌های رأی رفته و این انتخاب را به ساعت پایانی موکول نکنند.

محمد شریف زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از همه مردم شهرستان کاشان دعوت می‌کنم با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی امنیت مضاعف را به کشور بدهند و آنچه را که باعث ناامیدی دشمن می‌شود، رقم بزنند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق رأی، باعث امنیت، صلابت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و هر چقدر مردم مشارکت بیشتری داشته باشند موضوعات و مسائلی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود زودتر حل و فصل شده و به نتیجه خواهد رسید.

فرماندار کاشان، تصریح کرد: فرآیند انتخابات از ساعت ۴ صبح با ارسال صندوق و تعرفه‌های رأی‌گیری در شهرستان کاشان آغاز شده است و برای افرادی که توانایی حضور در پای صندوق رأی را ندارند و یا بیمار هستند، شعبه سیار پیش‌بینی شده است.

شریف زارعی گفت: برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کاشان با فعالیت دو هزار و ۴۰۰ نفر از کارگزاران آغاز شده که در این دوره از انتخابات ۲۴۳ صندوق رأی در سراسر شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق رأی، مورد توجه جهانیان است که نظاره‌گر نتیجه انتخابات هستند که هرچه این انتخابات باشکوه‌تر برگزار شود، باعث صلابت، امنیت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات منطقه کاشان، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کاشان و آران و بیدگل با ۵۴ داوطلب برای انتخاب یک نماینده هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان‌ها آغاز شده است.

شریف زارعی  با اشاره به حضور مردم در همه عرصه‌های ملی، افزود: مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده‌اند و در بزنگاه‌های مختلف این حضور را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha