• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402121107734
  • خبرنگار : 50026

/برای وطن/

مردم بازوانِ ناظران در برگزاری انتخابات سالم/ استقرار عوامل اجرایی انتخابات خراسان جنوبی

مردم بازوانِ ناظران در برگزاری انتخابات سالم/ استقرار عوامل اجرایی انتخابات خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر استقرار عوامل اجرایی انتخابات به رغم برودت هوا و مسدود بودن برخی مسیرها در تمامی شعب اخذ رای، گفت: انتخابات با  آرامش و با استقبال خوب مردم در تمامی شعب اخذ رای در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدی یعقوبی؛ رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی، امروز ۱۱ اسفند به رسانه‌ها گفت: روند برگزاری و برنامه ریزی و اجرای امور انتخابات از بیش از یکسال قبل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی استقبال و حضور خوبی در شعب اخذ رای داشته اند، افزود: در سراسر کشور بیش از ۲۳۰ هزار ناظر مردمی بحث نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند تا کوچکترین شائبه ای پیش نیاید.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه عنوان کرد: در خراسان جنوبی نیز قریب به ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ناظر مردمی در سطوح مختلف اعم از ناظر، ناظر مسئول، سرناظر و .... بر امر انتخابات نظارت دارند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انتخابات در دوره‌های مختلف نظام در صحت و سلامت برگزار شده است، ادامه داد: در این دوره شورای نگهبان مردم را برای نظارت بر انتخابات به یاری طلبیده است.

وی در ادامه گفت: سامانه مردم ناظر جهت گزارشات مردمی مبنی بر هر نوع تخلف راه اندازی شده است و هر نوع مشکل و تخلفی در حوزه انتخابات را می توانند اعلام کنند و در این زمینه اقدامات فوری صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: با توجه به نامساعد بودن هوا و برخی از راه ها احساس می کردیم مشکلاتی به وجود بیاید اما به لطف خدا شب گذشته عوامل اجرایی در این مناطق حضور یافتند و اکنون در حال رای گیری هستند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی در پایان گفت: شورای نگهبان بر مدار قانون و با رعایت اصل بی طرفی در امر مقدسی که بر عهده دارد انجام وظیفه می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha