• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402121107986
  • خبرنگار : 50237

/برای وطن/

به دانش‌آموزان همدانی که پای صندوق‌های رأی عکس یادگاری گرفته‌اند جایزه اهدا می‌شود

به دانش‌آموزان همدانی که پای صندوق‌های رأی عکس یادگاری گرفته‌اند جایزه اهدا می‌شود

ایسنا/همدان معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به دانش‌آموزان استان که به سن تکلیف نرسیده و به اتفاق خانواده خود در پای صندوق رأی حضور یافته و از لحظه انداختن رأی به صندوق عکس گرفته و برای دبیرخانه "پویش همیار انتخابات" تا ظهر فردا ارسال کنند، به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

مجتبی قمری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات انجام شده آموزش و پرورش برای افزایش مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها اظهار کرد: با توجه به طرح تحول بنیادی، تربیتی و سیاسی اقدامات بسیاری خوبی برای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ انجام شده و نخستین اقدام مهم و مؤثر تشکیل قرارگاه "ایران قوی، مشارکت حداکثری" بود.

وی افزود: جلسات متعددی برای معلمان و مدیران در قالب این قرارگاه برگزار شد که در بعضی از این جلسات استاندار، معاون سیاسی، مدیران اجرایی و اساتید حوزه حضور داشتند و اهمیت برگزاری انتخابات و نقش حضور پررنگ آحاد مختلف مردم برای همکاران فرهنگی تشریح و تبیین شد.

قمری با بیان اینکه روز ۸ اسفندماه زنگ مجلس در تمامی مدارس استان همدان به صدا درآمد، اضافه کرد: محتواهایی مناسب مقاطع مختلف تحصیلی در اختیار معلمان قرار گرفت و با توجه به برنامه‌های فراگیر پرورشی که ناظر بر موقعیت گفت‌وگو برای دانش‌آموزان بود، معلمان پیرامون مسأله مهم انتخابات این موقعیت را در زنگ مجلس به صورت حضوری یا غیرحضوری در شاد اجرا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه معلمان در جهت آشنایی دانش‌آموزان با مجلس از این زنگ نهایت استفاده را داشتند، گفت: دانش‌آموزان سوالات خود را درباره اهمیت شرکت در انتخابات و جایگاه مجلس مطرح کرده و پاسخ‌های مناسب را دریافت کردند.

قمری بیان کرد: پویش بعدی آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان سراسر استان بود که به سن تکلیف نرسیده و به اتفاق خانواده خود در پای صندوق رای حضور پیدا کرده و از لحظه انداختن رأی به صندوق عکس گرفته و برای دبیرخانه پویش همیار انتخابات تا ظهر روز شنبه ۱۲ اسفند ارسال کنند که به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

وی اضافه کرد: اقدام بعدی آموزش و پرورش برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای حدود ۷۰۰۰ رأی‌اولی در سراسر استان با حضور مسئولان استانی و کشوری بود که این جشن تکلیف از مصوبات قرارگاه ایران قوی، مشارکت حداکثری محسوب می‌شود.

قمری با بیان اینکه هر روز دانش‌آموزان رأی‌اولی میزبان برنامه رأی‌اولی‌ها در صداوسیمای مرکز همدان بودند و از رسانه ملی گفت‌وگو کرده و شور و هیجان خود را نشان دادند، گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از ۳۰۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب برگزار شد و در این نمایشگاه دانش‌آموزان غرفه داشتند که در یکی از غرفه‌ها ضرورت و اهمیت برگزاری انتخابات را در غرفه انتخابات روایتگری می‌کردند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از غیرحضوری شدن تمام مقاطع تحصیلی استان همدان در نوبت صبح خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در این انتخابات کنار صندوق‌های رأی حضور داشته و خبر تهیه می‌کنند که این اخبار در رسانه دانش‌آموزی منتشر می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha