• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402121611398
  • خبرنگار : 50659

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:

ملت بزرگ ایران انتخابات خبرگان و شورای اسلامی را به عرصه پیروزی تبدیل کرد

ملت بزرگ ایران انتخابات خبرگان و شورای اسلامی را به عرصه پیروزی  تبدیل کرد

ایسنا/اردبیل رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر حماسه ساز شد و انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی را به عرصه پیروزی تبدیل کرد.

حجت الاسلام عبدالله حسنی، در پیامی که به مناسبت حضور مردم در عرصه انتخابات در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده، آورده است:

این انتخابات در شرایطی برگزار شد که از ماه ها قبل، دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی با سوء استفاده از مشکلات عمدتا اقتصادی تلاش داشتند تا بذر یاس و ناامیدی را در دل ملت بپرورانند و مانع از حضور سرنوشت ساز آنان در پای صندوق های رای شوند.

اما خوشبختانه بصیرت مثال زدنی این مردم، بار دیگر نقشه های شوم خنّاسان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی را نقش برآب کرد و جلوه های کم نظیری از شکوه حضور در پای صندوق های رای رقم زد تا نشان دهد پرچم مردمسالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان با قدرت و قوت تمام برافراشته و در اهتزاز هست.

اینک که انتخابات تمام شده و فصل جدیدی از کار و فعالیت نمایندگان مجالس خبرگان و شورای اسلامی آغاز شده است جای آن است که از همه ملت ایران، به ویژه جامعه دانشگاهیان استان اردبیل که خالقان حماسه حضور در عرصه انتخابات بودند، به ویژه اساتید، کارکنان، کارمندان و دانشجویان شریف دانشگاه های استان قدردانی به عمل آوریم.

همچنین به تمام منتخبان استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و ضمن دعوت همه عزیزان به وحدت و همدلی در جهت انجام وظایف شرعی و قانونی خود، برای همه این بزرگواران از درگاه الهی آرزوی موفقیت و برای ملت ایران سعادت و کامیابی روزافزون مسئلت می کنم.

عبدالله حسنی

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha