• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402121913229
  • خبرنگار : 50225

رئیس آتش‌نشانی دزفول خبر داد

انفجار منزل ‌مسکونی‌ در صفی‌آباد دزفول/ جستجو برای یافتن صاحبخانه زیر آوار

انفجار منزل ‌مسکونی‌ در صفی‌آباد دزفول/ جستجو برای یافتن صاحبخانه زیر آوار
عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از نشت و انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در شهر صفی آباد خبر داد.

روح الله بهشتی فرد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز (۱۹ اسفندماه) از طریق سامانه با سامانه ۱۲۵ گزارش انفجار در یک منزل مسکونی واقع در شهر صفی آباد در محدوده منازل مسکونی مهرشهر اطلاع رسانی شد که سریعا آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در این حادثه طبقه دوم یک باب منزل مسکونی منفجر شد که احتمال صاحب خانه که یک مرد جوان است در زیر آوار باشد. 

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با بیان اینکه این حادثه به علت نشت گاز شهری‌ رخ داد، گفت: هم اکنون آواربرداری هم در حال انجام است. 

به گزارش ایسنا به نقل از اورژانس دزفول، رضا معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در این خصوص گفت: امروز حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح، گزارشی مبنی بر وقوع حادثه انفجار یک آپارتمان مسکونی در شهر صفی آباد به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان اطلاع داده شد.

وی به اعزام سه تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اشاره کرد و افزود: در این حادثه که علت دقیق آن توسط آتش نشانان در دست بررسی است، پنج نفر از ساکنان مصدوم شدند که چهار نفر از آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول حال عمومی چهار مصدوم اعزامی را مطلوب گزارش کرد و گفت: خوشبختانه هیچ کدام از چهار مصدوم دچار سوختگی نشده‌اند و هر چهار مصدوم هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول با وضع مطلوب جسمانی تحت مراقبت هستند.

وی افزود: به گفته شاهدان احتمال می‌رود یک نفر از ساکنین آپارتمان، زیر آوار باقی مانده باشد لذا عملیات جست‌وجو توسط سازمان آتش نشانی دزفول همچنان ادامه دارد.

معمارزاده بیان کرد: در این حادثه یک خانم باردار ۳۵ ساله، یک دختر ۱۱ ساله، و ۲ مرد ۴۰ ساله بر اثر ریزش آوار مصدوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha