• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402122114784
  • خبرنگار : 50163

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران نوروزی در خدابنده

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران نوروزی در خدابنده

ایسنا/زنجان مدیر اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران نوروزی در این شهر فراهم شده است.

معصومه شیری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران نوروزی در شهرستان خدابنده فراهم شده است، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش گردشگر در این ایام ستاد اجرایی سفر شهرستان خدابنده در آماده‌باش قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی برنامه‌های سال گذشته ایام نوروز، ادامه داد: با بررسی این برنامه‌ها و آسیب‌شناسی آنها می‌توان نواقص سال‌های گذشته را رفع کرد که نتیجه این امر نیز ارائه خدمات مطلوب و سرویس‌دهی بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه افزایش رضایت گردشگران یکی دیگر از نتایج بررسی برنامه‌ها است، تصریح کرد: انجام این قبیل اقدامات سبب می‌شود در سال‌های بعد نیز بتوان از این تجربیات استفاده کرد.

مدیر اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمت به مسافران جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، نظافت و زیبایی چهره شهر برای مسافران نوروزی، نورپردازی و روشنایی شهر و ساماندهی تبلیغات نوروز، مرمت و بازسازی خیابان‌ها و معابر، ساماندهی فضای سبز، اسکان میهمانان نوروزی، متفاوت شدن ورودی شهر و بهره‌مندی از ظرفیتی همچون غار کتله‌خور از مواردی بود که در این جلسات مطرح می‌شود. 

وی با توضیح اینکه آمادگی برای پذیرایی از گردشگران منوط به تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که عموم مردم و به ویژه مهمانان با کمترین دغدغه این ایام را سپری کنند.

به گزارش ایسنا، خدابنده شهری تاریخی و کوهستانی است که در جنوب استان زنجان قرار دارد و به دلیل ارتفاع زیاد از سطح دریا در فصل زمستان بسیار سرد است.

در دل این شهرستان آثار تاریخی متعددی در این وجود دارد که خبر از قدمت زیاد آن می‌دهند از جمله این آثار می‌توان به مسجد جامع سجاس، غار کتله‌خور، زرین غار، آرامگاه قیدار نبی (ع)، سد دریاچه کرسف، رودخانه سجاس و بالخی بلاغ در گرماب اشاره کرد که سالانه گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha