• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402122115275
  • خبرنگار : 71951

امام جمعه پاکدشت:

فرهنگ ایثار و شهادت، نماد مقاومت و پایداری ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب است

فرهنگ ایثار و شهادت، نماد مقاومت و پایداری ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب است

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان پاکدشت در شورای ترویج روحیه ایثار و شهادت اظها رکرد: یکی از نقاط قوت شهرستان پاکدشت تجلی فرهنگ ایثار و شهادت است و بنیه دینی و اعتقادی مردم در کنار فرهنگ غنی ایثار و شهادت دو شاخه مهم دارالشهدای پاکدشت است.

جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت پاکدشت با حضور رضا جوکار امام جمعه شهرستان، فاضل کارخانه فرماندار، غلامعلی درویش متولی فرمانده سپاه حضرت ثامن‌الحجج علیه السلام، هاشمی نماینده اداره کل امور ایثارگران استانداری و دیگر اعضاء امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ با بررسی مصوبات قبل و ارائه برنامه و پیشنهادات جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه پاکدشت با توجه به وجود شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، آتش‌نشان و شهدای سلامت، گفت: در سال‌های پس از دفاع مقدس مردم با جانفشانی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان و با راهبری و هدایت عالمان دینی و فرهیختگان توانستند فرهنگ ایثار و شهادت را در شهرستان ماندگار و تقویت کنند.

جوکار بیان کرد: ما میراث‌دار فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و حقیقتا نام دارالشهدا زیبنده پاکدشت است و ما موظف به صیانت از آن هستیم.

وی گفت: مردم پاکدشت از ابتدا جانانه و غیرتمندانه در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و وطن نقش‌آفرینی کردند و این بدان معنی است که اگر ما کار جدیدی انجام ندهیم و فقط همین فرهنگ را حفظ کنیم، خودش رسالت ما است.

امام جمعه پاکدشت در پایان بیان کرد: باب شهادت در شهرستان جاری و مفتوح است، در هفته‌های اخیر شاهد تشییع پیکر شهید مدافع حرم بودیم و این نشان می‌دهد که فرهنگ مقاومت، ایثار و پایداری مردم ما پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و وفاداری به امام عین انقلاب است، لذا امروز بار مسئولیت ما در برابر صیانت و حفاظت از اهداف و آرمان‌های انقلاب بسیار سنگین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha