• چهارشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402122317072
  • خبرنگار : 50126

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام معارفه شد

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام معارفه شد

ایسنا/ایلام امروز در مراسمی «محمد رحیمی» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام معارفه شد.

«محمود پاکدل» ، معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه، ۲۳ اسفند  در این مراسم با بیان اینکه ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین مصوب در حوزه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیاز است، اظهار کرد: این در حالی است که بودجه مصوب تنها ۷۰ هزار میلیارد تومان است. بنابراین طبیعی است خانواده شهدا و ایثارگران در این خصوص اعتراضات به‌حقی داشته باشند.

وی تاکید کرد: نمودار اعتبارات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صعودی است اما همزمان تعداد جامعه ایثارگران نیز افزایش یافته است.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از سال ۱۳۸۰ تاکنون تعداد شهدا پنج درصد و تعداد جانبازان کشور ۴۶۰ درصد افزایش یافته است.

پاکدل یادآور شد: افراد زیادی سال‌ها در جنگ حضور داشته و دچار مجروحیت بودند اما اوایل تمایلی به تشکیل پرونده جانبازی نداشتند.

وی تاکید کرد: با تصویب قوانینی در خصوص تسهیلات برای خانواده و فرزندان جانبازان، بسیاری پیگیری لازم را انجام داده و به جمع جانبازان کشور اضافه شدند.

 معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هیچ کشوری در دنیا توان مقاومت با وجود ۴۰ سال تحریم و تهدید را ندارد و این پایمردی و ایستادگی جمهوری اسلامی نتیجه خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است. 

پاکدل یادآور شد: خدمتگذاران خانواده شهدا قدر این موهبت را بدانند و تمامی تلاش خود را در این زمینه به‌کار گیرند. 

محمد رحیمی، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، نیز اظهار کرد: در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدلی و همکاری و برادری وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری است، گفت: برای تمامی حوزه‌های خدمات‌رسانی به بحث مسکن، اشتغال و سرمایه‌گذاری برنامه داریم.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: ساماندهی گلزار شهدا جزو افتخارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

وی گفت: ۱۰۲ هزار نفر جمعیت ایثارگران استان است و باید دنبال کارهای ماندگار فرهنگی در سطح بنیاد شهید استان باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha