• پنجشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402122417217
  • منبع : نمایندگی زنجان

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

تأسیس بنیاد شهید در راستای ماندگاری انقلاب بود

تأسیس بنیاد شهید در راستای ماندگاری انقلاب بود

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: یکی از آینده‌نگری‌های امام خمینی (ره) تاسیس بنیاد شهید بود و این اقدام در راستای ماندگاری انقلاب بود.

آیت‌الله علی خاتمی در مراسم گرامی‌داشت روز شهید که در بیت امام جمعه زنجان با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بهترین اقدامات امام خمینی (ره) ایجاد نهادهایی مانند بنیاد شهید بود که هرچه می‌گذرد، نیاز به این نهادهای انقلابی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا ارزشمند است، بیان کرد: خوش به حال کسانی که خادم شهدا هستند و یکی از کارهای ارزشمندی که در گذر زمان ارزشمندتر می‌شود، خدمت کردن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

در ادامه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهدا بر گردن همه ما حق دارند و خدمت به خانواده آنها، ارزشمند و پربرکت است. خدمت به خانواده معزز شهدا توفیق بزرگی است که نصیب کارکنان بنیاد شهید شده است.

عباس برزگر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را یکی از برنامه‌های بنیاد شهید در راستای تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا دانست و به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات بنیاد شهید در خدمت به جامعه ایثارگری پرداخت و گفت: امیدوارم با تلاش مسؤولان بتوانیم مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به طرق مختلف برطرف کنیم.

او با بیان اینکه طبق اساسنامه بنیاد شهید ۷۵ درصد رسالت این نهاد نقلابی فرهنگی و ترویج ایثار و شهادت است، اظهار کرد: در حال حاضر بنیاد شهید بیشتر در حوزه‌های خدماتی فعالیت می‌کند و یک دستگاه خدمت‌رسان معرفی شده است که امیدواریم تاثیرگذار باشد و به جامعه ایثارگری خدمات مطلوب ارائه دهیم.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدایی که غریبانه و در دوران اسارت به شهادت رسیدند، ادامه داد: استان زنجان پنج شهید غریب دارد که در دوران اسارت به شهادت رسیدند و سختی‌های زیادی در دوران اسارت کشیدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، برزگر در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای مداح در استان خبر داد و افزود: در راستای اجرای این برنامه یادواره‌های شهرستانی، دیدار با خانواده‌های شهدای مداح و ... نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha