• جمعه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402122517781
  • خبرنگار : 71951

تشریح اقدامات شاخص شهرداری پیشوا در یکسال؛

اقدامات امیدآفرین شهرداری پیشوا برای شهر و شهروندان

اقدامات امیدآفرین شهرداری پیشوا برای شهر و شهروندان

ایسنا/تهران سید جمال محمدی شهردار پیشوا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید باکری و تبریک روز شهردار، به تشریح اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر مجموعه شهرداری پیشوا پرداخت و بیان کرد: با تمام توان در مسیر خدمت‌رسانی و ارتقای آبادانی و ایمنی شهر تلاش می‌کنیم.

سید جمال محمدی شهردار پیشوا در سخنرانی پیش از نماز جمعه امروز ۲۵ اسفندماه با بیان اینکه تمامی اقدامات در مجموعه شهرداری زنجیروار به هم مربوط می‌شود اظهار داشت: در حوزه عمرانی از پروژه‌های شاخص شهرداری پیشوا می‌توان به پروژه بلوار شهید قارونی در جوار ریل راه آهن اشاره کرد که به طول یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان بود که در در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید، همچنین پروژه بلوار آستانه که طی پیگیری‌ها و بازدیدهای صورت گرفته، کار در حال انجام است و این نوید را می‌دهیم که تا اردیبهشت سال آینده فاز اول آن به طول یک و نیم کیلومتر به بهره‌برداری برسد.

محمدی گفت: این دو پروژه به دلیل بحث ترافیکی و اتصال رینگ جنوب غرب به شمال غرب شهر حائز اهمیت است که امیدواریم با این اتفاق در سال‌های آتی این پروژه به عنوان کمربندی شهر پیشوا در روان سازی ترافیک اثربخش و تأثیرگذار باشد.

وی از اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان برای این پروژه خبر داد و بیان کرد: بخش زیادی از این اعتبار از محل تهاتر املاک صورت گرفته که تاکنون بخش قابل توجهی، حدود ۱۱۰ هزار مترمکعب عملیات خاک برداری انجام شده و این روند ادامه دارد.

شهردار پیشوا ادامه داد: در همین راستا بلوار خلیج فارس و بلوار دستجردی به دلیل فرسودگی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان تعویض جداول آن انجام شده و در نظر داریم به منظور کاهش بار ترافیکی در سال آینده با همکاری دستگاه‌های ذیربط روکش آسفالت این منطقه را نیز انجام دهیم.

محمدی با اشاره به اقدامات روشنایی معابر در راستای ارتقای امنیت و کاهش تصادفات بیان کرد: در حوزه خدماتی امروز با صرف اعتباری بالغ بر ۸ و نیم میلیارد تومان، حدود ۱۲ کیلومتر روشنایی معابر در سطح شهر صورت گرفته که می‌توان به بلوار شهید اردستانی، بلوار شهید قمی، خلیج فارس و مسیرهای خیابانهای داخل شهر مثل محله پاچنار، خیابان فلسطین اشاره کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه خدماتی اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، احداث بوستان در فازدوم شهرک نقش جهان، با اعتباری بالغ بر ۷ و نیم میلیارد تومان در مدت زمان کمتر از ۵ ماه از زمان کلنگ زنی تا افتتاحیه، در دهه فجر بود به بهره‌برداری و در اختیار عموم قرار گرفت.

شهردار پیشوا در پایان گفت: موضوع بعدی بحث آسفالت معابر است که با وجود محدودیت‌ها و کمبود منابع مالی در یکسال اخیر با پیگیری‌هایی انجام گرفته یک‌هزار و ۱۳۰ تن قیر از محل بازآفرینی و قیر یارانه‌ای تحویل گرفتیم و حدود ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر صورت گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha