• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402122718987
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی:

اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل-نمین را پوشش خواهد داد

اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل-نمین را پوشش خواهد داد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: پایگاه اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، علاوه بر امدادرسانی در شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل – نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، تحت پوشش قرار خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: این پایگاه علاوه بر امداد رسانی در شهرک صنعتی اردبیل۲، جاده اردبیل – نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، تحت پوشش قرار خواهد داد که این موضوع نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

پایگاه اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت احداث شده است که جا دارد از تلاش‌های این واحد تولیدی، همچنین مدیریت اورژانس و حوادث استان به عنوان بهره‌بردار، تشکر و قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با راه‌اندازی از این مرکز اورژانس، سرعت امداد رسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی۲ اردبیل که به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل شناخته شده و بیش از ۸ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، افزایش می‌یابد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گسترده شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری؛ فضای شهرک‌ها می‎تواند بستر بسیار مناسبی را برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی جهت پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم سازد که شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد با تخصیص زمین رایگان، نسبت به راه اندازی پایگاه‌های اورژانس در جوار شهرک‌های صنعتی کمک کند.

افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای خیّرساز شهرک صنعتی ۲ اردبیل

با حضور استاندار اردبیل، پایگاه اورژانس جاده ای خیّرساز شهرک صنعتی ۲ اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای شهرک صنعتی با حضور سیدحامد عاملی استاندار اردبیل، اشجعی خیّر سلامت، علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی دیگر از مدیران استانی و دانشگاهی در ورودی شهرک صنعتی شماره۲ اردبیل افتتاح شد.

محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حاشیه افتتاح این پایگاه ضمن قدردانی از خیّر سلامت، مدیریت شهرک صنعتی اردبیل و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، خدمت رسانی توسط کارکنان اورژانس ۱۱۵ را مهم و مؤثر دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، تمام توان خود را برای خدمت رسانی مطلوب‌تر و جلب رضایت مردم در تمامی نقاط تحت پوشش این دانشگاه به کار بسته و امیدوارم در این مسیر پر فراز و نشیب سربلند باشیم.

گفتنی است این پایگاه خیّرساز با مساعدت مدیریت شهرک صنعتی اردبیل و اشجعی خیّر سلامت، در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و زیربنای ۱۳۰ مترمربع با اعتباری حدود پانزده میلیارد ریال احداث و توسط اورژانس ۱۱۵ اردبیل تجهیز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha