• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402122719491
  • خبرنگار : 50201

فرماندار چالوس تاکید کرد

ضرورت پیگیری مصوبات و پروژه‌های بر زمین مانده شهرستان چالوس

ضرورت پیگیری مصوبات و پروژه‌های بر زمین مانده شهرستان چالوس

ایسنا/مازندران فرماندار چالوس با تاکید بر تعیین تکلیف مصوبات انجام نشده، گفت: برخی پروژه‌ها دچار رخوت شده است که باید به اتمام برسد.

محمد شریفی امروز، یکشنبه، ۲۷ اسفند در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات اظهار کرد: ۱۱ اسفند انتخاباتی سالم، در سایه تعامل و همدلی، آرام و بی طرفانه در شهرستان چالوس برگزار شد.

وی به جدیت در پیگیری مصوبات، اشاره کرد و افزود: مصوبه جدید بدون توجه به مصوبات قبلی وقت هدر دادن است، بنابراین همه کارگروه‌ها و شوراها بایستی مصوبات را پایش کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید تکلیف مصوبات انجام نشده مشخص شود، افزود: بعضی از پروژه‌ها دچار رخوت شده بود.

فرماندار چالوس با بیان اینکه گازرسانی به مناطق کوهستانی در چند روستا در دولت سیزدهم به سرانجام رسید، تصریح کرد: در دزدبن یک و نیم کیلومتر گازرسانی انجام شده است.

شریفی به معطلی هفت ساله زیرگذر نواب اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل  نبود نظارت بر پیمانکار و مشکلات تجهیزاتی این پروژه معطل مانده است اما با پیگیری انجام شده ۱۵۰ متر رمپ برای گذر موقت مردم تعبیه شد.

فرماندار چالوس با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده از سوی مخابرات چالوس گفت: تلفن ثابت برخی از محلات در چالوس و هچیرود به دلیل سرقت کابل به مدت یک سال قطع شده بود که نیازمند پیگیری است.

ضرورت پیگیری مصوبات و پروژه‌های بر زمین مانده شهرستان چالوس

شریفی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های ستاد تسهیلات سفر تا پایان ۲۴ فروردین اجازه مرخصی ندارند، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان ضمن ارسال لیست به فرمانداری با شماره تماس به شکل ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی باشند.

وی در ادامه از کمبود امکانات در بیمارستان طالقانی چالوس گلایه کرد و گفت: مدیر بیمارستان طالقانی باید پیگیر نارسایی‌های این مرکز درمانی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha